۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۸۹۸۱۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی:

زمینه سازی برای تعجیل در ظهور امام زمان، وظیفه منتظران در عصر غیبت

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی بسترسازی برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) وظیفه مهم منتظران در عصر غیبت عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم در سایه برقراری عدالت و دوری از گناه و ظلم و ستم امکانپذیر است.
حجت الاسلام لرستانی

حجت الاسلام علی لرستانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، انتظار ظهور را یک مصلح بزرگ آسمانی عنوان کرد و بیان داشت: امید به آینده، استقرار صلح و عدل جاویدان امری فطری و طبیعی است که با ذات و وجود انسانها در ارتباط است، با خلقت انسانها همراه بوده و زمان و مکان نمی شناسد، به هیچ قوم و ملتی اختصاص ندارد.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه طبق فطرت ذاتی خودشان مایل هستند که روزی فرا برسد تا جهان بشریت در پرتو ظهور رهبری الهی و آسمانی و با عنایت پروردگار مردم را از ظلم و ستم ستمکاران نجات دهد، افزود: انسانها در سایه این ظهور از وضع فلاکت بار نجات یابند و به امنیت کامل برسند.

حجت الاسلام لرستانی بیان داشت: با ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) امنیت در جامعه حاکم می شود و با برقراری عدالت، به همه بی عدالتیها پایان داده می شود.  

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی بیان کرد: فرستادگان الهی و ائمه معصومین(ع) با هدفی واحد با عنوان آشنایی جامعه با توحید، اجرای عدالت و زنده کردن فرایض الهی به پا خواسته اند.

حجت الاسلام لرستانی تصریح کرد: ظهور امام زمان(عج) برای تحقق ارزشهای دینی و اسلامی در جامعه و احیای اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) در زمان ظهور خویش همچون جد بزرگوارش رسول خدا که رحمت العالمین بودند، عمل می کنند.

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به اینکه حضرت مهدی (عج) برای نجات، هدایت و سعادت جامعه بشری در سرتاسر کره زمین قیام می کنند و ایشان ظهور می کنند تا اخلاقها را اصلاح کند و جلوی گناه و جرم و جنایتها گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در تمام ادیان و مذاهب جهان از مصلحی که در آخرالزمان ظهور می کند و به جنایتها و خیانتهای ضد بشر خاتمه می دهد و حکومتی واحد جهانی بر اساس عدالت واقعی بنیان می کند، سخن می گویند، بیان داشت: اعتقاد به ظهور مصلح در تمام ادیان آسمانی وجود دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی در ادامه به وظایف مسلمانان در زمان غیبت امام زمان(عج) اشاره و عنوان کرد: یکی از این وظایف مسلمانان و شیعیان بسترسازی برای نزدیک شدن ظهور و درخواست تعجیل فرج در قیام آن حضرت از خدای متعال است./303/9459/ب1

ارسال نظرات