۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۹۰۲۲۷
مدیر حوزه علمیه تبریز:

بصیرت ولایی در سایه گفتمان انقلابی ضامن حفظ ارزش‌های نظام است

حجت الاسلام ناصری با اشاره به این‌که معادلات راهبردی حاکم بر نظام بین الملل با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت تأثیر قرار گرفته است، گفت: بصیرت ولایی در سایه گفتمان انقلابی ضامن حفظ ارزش‌های نظام است
حجت‌الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه تبریز عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی ایران از هر فرصتی برای ترویج ناامیدی و کاستن قدرت پشتیبانی مردم از نظام اسلامی استفاده می کنند، اظهار داشت: این انقلاب تمام منافع غرب در منطقه را به خطر انداخته است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران نفوذ مستکبران در ممالک اسلامی را محدود کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم ترین رویداد قرن بود که منشاء بسیاری از نهضت‌های آزادی‌بخش علیه رژیم های دیکتاتور و خودکامه در کشورهای اسلامی و سایر نقاط جهان بوده است.

حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران توانست با رویکرد راهبردی و ایدئولوژی جدید اسلامی، جایگاهی رفیع و نقش تعیین کننده برای ایران در منطقه و جهان فراهم کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌های آزاده و مسلمانی است که سال‌ها از رژیم های استبدادی به ستوه آمده‌اند.

امام جمعه خسروشاه ادامه داد: رژیم های ظالم و مستکبر شیوخ مرتجع عربی منطقه که از حمایت قدرت های بزرگ برخوردار هستند، دیر یا زود با اراده ملت های مسلمان سرنگون خواهند شد، به یقین گفتمان انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از تحولات جدید در ممالک اسلامی بوده و هست.

مدیر حوزه علمیه تبریز با اشاره به این‌که معادلات راهبردی حاکم بر نظام بین الملل با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت تأثیر قرار گرفته است، افزود: هدف امروز دشمنان از ایجاد گروهک‌های تروریستی در منطقه به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب چهره اسلام است.

وی با تأکید بر این‌که حفظ وحدت و تقویت انقلابی گری مورد سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: امروز برای پیشرفت کشور و حفظ گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی گری نیازمندیم، به عبارت دیگر تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان بصیرت ولایی در سایه گفتمان انقلابی است.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به این‌که رمز تداوم انقلاب اسلامی تنها با تبعیت از رهبری نظام و ولایت فقیه ممکن است، افزود: رسالت امروز حوزه های علمیه و روحانیت به عنوان پیشگامان نهضت اسلامی ملت ایران؛ ترویج مبانی عالی مکتب تشیع و تبیین برکات وجودی ولایت فقیه است./935/202/ب2

 

ارسال نظرات