۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۹۰۶۴۱

با میانجی‎گری عربستان یکی از سران جریان‎های تروریستی از زندان آزاد شد

دادگاه پاکستان همزمان با سفر معاون امام جماعت کعبه به این کشور، حکم آزادی «مفتی عمران معاویه» یکی از سران گروه تروریستی صحابه را صادر کرد.
عضو ارشد گروه تروریستی سپاه صحابه با وساطت یک مفتی عربستانی از زندان آزاد شد

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی سفر جنجال برانگیز «صالح ابن ابراهیم» نایب امام جماعت کعبه به پاکستان که به منظور شرکت در سالگرد تاسیس حزب افراط‌گرای «جمعیت علمای اسلام» انجام شده است، دادگاه پاکستان در اقدامی تامل برانگیز دستور آزادی یکی از سران گروه تروریستی-تکفیری سپاه صحابه را صادر کرد.

این در حالی است که کشته شدن حداقل چهار شیعه به صورت مستقیم از سوی این سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه برای دادگاه به طور قطع اثبات شده است.

مدتها پیش از سفر نایب امام جماعت کعبه و وزیر امور مذهبی سعودی پیش بینی می‌شد که حضور آنان در پاکستان سبب تقویت گروه‌های تروریستی خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند که علاوه بر این عربستان مبالغ هنگفتی نیز به گروه‌های تروریستی و افراط گرا تزریق خواهد کرد تا فعالیت‌هایی مخالف با وحدت و همچنین تروریستی خود را افزایش دهند.

سفر سه روزه صالح ابن ابراهیم به پاکستان برای شرکت در مراسم سالگرد تاسیس حزب افراط‌گرای «جمعیت علمای اسلام» انجام شده است که سرشاخه فکری بسیاری از گروه‌های تکفیری و تروریستی پاکستان است.

چندی قبل مسؤولان «جمعیت علمای اسلام» از سران گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در خواست کرده بودند که به آنان ملحق شوند./847/ب102/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات