۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۹۰۶۷۸

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با مردم اهواز سخن می‌گوید

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، درباره فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته مجلس خبرگان رهبری در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردمی سخنرانی خواهد کرد.
نشست بررسی عملکرد دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  نشست هم اندیشی حجت الاسلام و الملسمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، 25 فروردین ماه در اهواز برگزار می شود.

در این نشست هم اندیشی که ساعت 17 در مسجد ارشاد اهواز برگزار می شود؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس خبرگان رهبری در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردمی سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیگیر مطالبات مردمی و رهبری بودیم و با توجه به مسائل و مطالب پیش آمده در آخرین جلسه این مجلس، اقدام به برگزاری چنین نشستی کردیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ارائه گزارش روشنی از فعالیت های صورت گرفته در مجلس خبرگان به مردم از دیگر دلایل برگزاری چنین نشستی است تا از این طریق افزون بر بیان فعالیت های صورت گرفته، از نظرات مردم برای ادامه پیگیری ها بهره بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی در پایان با اشاره به ولادت مولای متقیان و فضای معنوی اعتکاف ابراز امیدواری کرد تا همگان از ماه رجب و فضای معنوی نهفته در آن نهایت استفاده را ببرند./9456/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات