۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۹۰۷۳۰
امام جمعه دورود مطرح کرد؛

ضرورت زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

امام جمعه دورود با تأکید بر زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم برای انتخاب فرد اصلح ضروری است و این مهم با جلوگیری از تخلفات انتخاباتی صورت می گیرد.
امام جمعه دورود

حجت الاسلام رضا حقیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به در پیش بودن جریان انتخابات، بیان داشت: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم باید جلوی تخلفات انتخاباتی گرفته شود.

وی با اشاره به نقش مردم در برگزاری انتخابات و برگزیدن فرد اصلح، افزود: مسؤولان باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

امام جمعه دورود با تأکید بر ضرورت نظارت و جلوگیری از تبلیغات زودهنگام، خاطرنشان کرد: با نظارت به موقع و صحیح باید از بروز تخلفات انتخاباتی جلوگیری کرد.

وی در ادامه منفی بافی، اهانت به دیگران، توهین به قومیتها و طوایف و شایعه پراکنی علیه دیگر نامزدها را به دور از اخلاق و از جمله جرایم انتخاباتی عنوان کرد و اظهار داشت: با این رفتارها باید برخورد جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام حقیان بر ضرورت آگاه سازی و بصیرت افزایی بین مردم تأکید کرد و گفت: با تبیین ویژگی های انتخاب اصلح می توان در بصیرت افزایی ایفای نقش کرد.

وی با اشاره به وجود دغدغه های گوناگون در جامعه و زندگی مردم، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات نباید به مردم وعده دروغ بدهند بلکه باید وظایف و اختیارات خویش را در نظر بگیرند.

امام جمعه دورود در ادامه به ضرورت ترویج اقتصاد مقاومتی اشاره و عنوان کرد: ترویج و تبیین این مهم گره گشای مشکلات اقصادی کشور است.

وی با بیان اینکه در راستای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور ابتدا باید تولیدات داخلی کشور رونق پذیرد، عنوان داشت: رونق بخشیدن به تولیدات داخلی نیازمند حمایت است.

حجت الاسلام حقیان اظهار داشت: بزرگ ترین و بهترین حمایت از تولیدات داخلی استفاده از کالاهای ایرانی است و در سایه تبیین فرهنگ مصرف کالاهای داخلی بین خانواده ها تحقق می یابد./9459/302/ب2

ارسال نظرات