۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۷۳۷
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

بصیرت لازمه انتخاب درست برای توسعه کشور است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه بصیرت لازمه انتخاب درست برای توسعه کشور است، گفت: هرجا انقلابی حرکت کردیم شاهد پیشرفت بودیم.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انتخابات مهم و حساس پیش روی ملت بزرگ ایران، اظهار داشت: این انتخابات مانند انتخابات گذشته با شور و شعور همراه خواهد بود و مردم حضوری پرشور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بصیرت لازمه انتخاب درست برای توسعه کشور است، عنوان کرد: هر جا انقلابی حرکت کردیم شاهد پیشرفت بودیم، نیاز کشور ما نیروهای انقلابی است، انقلابیون باید در رأس امور کشور قرار بگیرند و مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی افراد انقلابی را انتخاب کنند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: از دیدگاه اسلام هر فرد در برابر رأی خود مسؤول است؛ از این رو بهترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی، اعتماد مردم بوده که باید این اعتماد از سوی مسؤولان و خود مردم حفظ و تقویت شود، انتخابات فرصتی برای احترام به اراده ملت و ادای کرامت عمومی از سوی نظام است.

وی انتخابات را یکی از میادین بزرگ امتحان ملت ایران دانست و افزود: انتخابات باید توأم با بصیرت و شناخت کاندیداها باشد، بنابراین باید مردم با شناخت افراد اصلح، انقلابی، متعهد به انقلاب و اسلام به آنها رأی دهند و اجازه ندهند اشخاصی در مسؤولیت‌هایی حضور یابند که به ضرر نظام اسلامی قدمی بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است و این مشکلات در نگاه به درون حل خواهد شد، ابراز داشت: بنابراین باید به کسانی رأی دهیم که به دنبال حل مشکلات کشور در خارج از مرزهای کشور نباشند و به دنبال تقویت تولید داخلی و اقتصاد باشند.

وی خاطرنشان کرد: ایران نیازی به رابطه و مذاکره با غربی‌ها ندارد و می توان بدون مذاکره هم پله‌های پیشرفت را طی کرده و به اوج قدرت رسید، فقط کافی است مسؤولان به توان و نیروهای داخلی کشور اعتماد کنند، بنابراین رأی به نیروهای انقلابی در حقیقت رأی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه های اسلامی و ارزش‌های دینی است، تصریح کرد: این تفکر حاکم بر نظام اسلامی با مسؤولانی انقلابی موفق خواهد شد، بنابراین باید از همین امروز به دنبال گزینه های مناسب برای انتخاب باشیم./854/302/ب2

ارسال نظرات