۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۴۹۱۳۰۲
یکی از علمای عراق مطرح کرد؛

شیوخ فتنه‎گر و دلارهای استکبار علیه مجاهدان در عراق و سوریه

یکی از علمای عراق تصریح کرد که سیاستمداران به جای توجه به مسائل حاشیه‎ای نظیر حمله شیمیایی سوریه و بمب هسته‎ای کره شمالی به مبارزه با داعش بپردازند.
آیت‌ الله سید محمد تقی مدرسی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق امروز طی پیامی اظهار داشت که سیاستمداران جهان به جای فعالیت‎های حاشیه‎ای نظیر حمله شیمیایی سوریه و بمب هسته‎ای در کره شمالی، فشار خود را بر جریان‎های تروریستی افزایش دهند.

وی افزود: توجه سیاستمداران جهان به مسائلی که از اهمیت کمتری برخوردار است موجب می‎شود که خطر جریان‎های تروریستی همچنان باقی بماند و سلامت و آسایش مردم با تهدیدهای جدی مواجه شود.

این عالم عراقی با اشاره به حمله تروریستی داعش به کلیساهای مصر در چند روز گذشته خاطرنشان کرد که ما هر گونه حمله تروریستی به اماکن عبادی را محکوم می‎کنیم.

مبارزه با داعش بسیار دشوار است

وی ادامه داد: ریشه فکری، اجتماعی و سیاسی بسیار پیچیده است و مبارزه و ریشه کن کردن آن‌ها ساده و کوتاه مدت نیست.

آیت الله مدرسی با اشاره به آخرین رویدادهای امنیتی عراق تصریح کرد: رزمندگان نباید به داعش اجازه دهند که به مناطق صعب العبور طبیعت پناه ببرند.

وی پیروزی‎های اخیر مجاهدان درعملیات‎های غرب استان موصل را تبریک گفت و عنوان کرد که شیوخ فتنه‎گر، دلارهای کشورهای استکباری، موسسات و مراکز انحرافی شب و روز برای توقف فشار رزمندگان در عراق و سوریه تلاش می‎کنند.

وی موشک باران پایگاه الشعیرات سوریه در هفته گذشته را کار نیروهای فشار منطقه‌ای و بین المللی دانست و خاطرنشان کرد که هدف از چنین اقدامی انحراف در خط مبارزه با تروریسم است./۹۹۴/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات