۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۹۱۳۱۷

عیادت نمایندگان آستان مقدس علوی از مجروحان بسیج مردمی

نمایندگان آستان مقدس علوی از مجروحان بسیج مردمی عیادت کردند.
عیادت از مجروحان

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره تبلیغ و دفاع از عراق وابسته به آستان مقدس علوی، جمعی از مبلغان و متخصصان در زمینه‎های مختلف را برای عیادت از مجروحان بسیج مردمی در نجف اشرف و سایر استان‎ها اعزام کرد.

حجت الاسلام شیخ خلیل العلیاوی رییس این گروه اعزامی خاطرنشان کرد که مبلغان در این دیدارها سلام حضرت آیت الله سیستانی را مجروحان ابلاغ و از رشادت و جانفشانی آن‎ها تقدیر و تشکر کردند.

وی ادامه داد: مجروحان نقش تاریخی و بزرگی در مبارزه با جریان تروریستی ایفا کردند و حضرت آیت الله سیستانی از آن‎ها به یاران امام حسین (ع) تعبیر کرده است.

مجید الطائی از پزشکان آستان مقدس علوی گفت: این آستان دو تن از مجروحان بسیج مردمی را که امکان درمانشان در داخل عراق وجود نداشت را با تقبل هزینه‎هایشان به کشورهای خارجی اعزام کرد.

وی افزود: آستان مقدس علوی تاکنون بیش از 20 اتن ز مجروحان بسیج مردمی را به کشورهای خارجی اعزام کرده است و بهبودی نسبی خوبی پیدا کرده‎اند.

دیدار آیت الله سیستانی آرزوی من است

دفتر حضرت آیت الله سیستانی با همکاری موسسه اجتماعی العین به یاری خانواده‎های شهدای بسیج مردمی، نیروهای امنیتی، پلیس و آوارگان پرداختند.

حجت الاسلام شیخ حمید العامری در این رابطه به خبرنگاران گفت: خانوادهها در دیدار با نمایندگان و فرستادگان دفتر حضرت آیت الله سیستانی می‎گفتند که ما چیزی جز دیدار نمایندگان این مرجع تقلید نمی‎خواهیم و از خداوند متعال حفظ حضرت آیت الله سیستانی را مسالت داریم.

مادر شهید روحانی عبدالله حنون در این دیدارها بیان داشت: دیدار حضرت آیت الله سیستانی قبل از مرگم یکی از آرزوهای من است و حاضرم همه 5 فرزندم را فدای این مرجع تقلید کنم./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات