۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۱۴۰۵

نظامیان صهیونیست ۳ کودک فلسطینی را زخمی کردند

نظامیان صهیونیست تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان در روستای کفر قدوم در غرب نابلس را سرکوب و سه کودک را زخمی کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرات مسالمت آمیز و هفتگی فلسطینیان در روستای کفر قدوم در غرب نابلس را سرکوب و سه کودک را زخمی کردند. 

پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت، فلسطینیان در کفر قدوم در اعتراض به شهرک سازی تظاهرات کردند و گشودن خیابانی از روستا را خواستار شدند که از 14 سال پیش بسته است.

مراد شتیوی، مسئول هماهنگی مقاومت مردمی در کفر قدوم گفت: تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست با خودروهای نظامی وارد این منطقه شدند و گلوله های پلاستیکی و ده ها گاز اشک آور به سمت مردم شلیک کردند. در پی این حمله، سه کودک زخمی و ده ها تن دچار حالت خفگی شدند که همگی توسط کادر هلال احمر فلسطین مداوا شدند. 

شتیوی گفت: این تظاهرات در چارچوب مجموعه اقداماتی برگزار می شود که در این منطقه انجام خواهد شد. این اقدامات برای همبستگی با اسرا در نبرد آزادی و کرامت که از هفدهم ماه جاری آغاز خواهد شد، صورت می گیرد. 

این تظاهرات بعد از نماز جمعه و با مشارکت صدها تن از ساکنان این منطقه آغاز شد و تظاهرکنندگان شعارهای ملی سردادند و حضور گسترده تر مردم را در فعالیت های همبستگی با اسرا خواستار شدند./۹۱۶/ ۱۰۲ /ع

ارسال نظرات