۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۴۴۷
نماینده مردم قم در مجلس:

عده‌ای سخنانی بر زبان می‌آورند که با منافع ملی و نظام مغایرت دارد

حجت‌الاسلام ذو‌النورگفت: متأسفانه امروزه برخی در مقابل ولی‌فقیه می‌ایستند و سخنانی بر زبان می‌آورند که با منافع ملی کشور و نظام مغایرت دارد.
حجت الاسلام ذوالنوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز، در مراسم گفتمان سیاسی طلاب انقلابی که با موضوع، تحلیلی از گروه‌های سیاسی در انتخابات که در سالن جلسات مدرسه علمیه شهید صدوقی برگزار شد، با بیان این که ماه رجب تا ماه رمضان فرصت خوبی برای جبران کاستی‌های یک‌ساله است، اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جبران اعمال گذشته است، لذا تلاش کنیم تا در این سه ماه آن طور که شایسته است، بندگی خداوند را به جا آوریم.

حجت‌الاسلام ذو‌النور خطاب به طلاب حاضر در جلسه، گفت: اگر تصمیم دارید در آینده فرد موفقی برای نظام باشید، ضروری است تا از هم اکنون و از همین حجره‌ها، کار خود را آغاز کنید، چرا که کشور به خدمتگزاری نیازمند است که قبل از ورود به عرصه خدمت، روح و روان خود را تصفیه کند، سپس لباس خدمت بر تن کرده و به جامعه خدمت کند.

وی انجام تهذیب نفس را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تصفیه روح و تهذیب نفس نیازمند تلاش و کوشش است. از این رو تا زمانی که شخصی شب‌ زنده‌داری نکند و نماز و دعا نخواند به این مهم دست نخواهد یافت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که دوران جوانی دوره‌ای است که بهتر می‌توان به تزکیه نفس پرداخت، تصریح کرد: اگر انسان در جوانی فضایل اخلاقی را در خود نهادینه نسازد و رذایل اخلاقی را از خود منزه نگرداند، در آینده که در مسند خدمت قرار بگیرد، توان ایستادگی در برابر طوفان‌های سهمگین نخواهد داشت.

وی با تأکید بر این که اگر انسان در جوانی به اندازه کافی به تزکیه نفس نپردازد، همچون صدر اسلام در مقابل علی زمان خود خواهند ایستاد، افزود: افرادی که در مقابل امرمومنان(ع) قرار گرفتند، ایشان را به خوبی می‌شناختند اما خودشان نخواستند حقیقت را ببینند چرا که دلبسته و وابسته به مال دنیا بودند.

رییس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با بیان این که در عصر کنونی شاهد موضع‌گیری برخی در برابر ولی‌فقیه هستیم، گفت: متأسفانه امروزه برخی در مقابل ولی‌فقیه می‌ایستند و سخنانی بر زبان می‌آورند که با منافع ملی کشور و نظام مغایرت دارد.

وی اظهار داشت: عده‌ای با آن که می‌بینند به ولایت و شورای نگهبان توهین می‌شود، ولی از آنجایی که حفظ منافع خود را ارجح از هر امری می‌دانند، سکوت کرده و اعتراضی نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که، مسؤولان و مدیران باید دلسوز این نظام و این انقلاب باشند، ابراز داشت: چنان شرایطی ایجاد شده است که اگر کسی از ولایت و ارزش‌های این انقلاب دفاع کند، به شدت مورد هجوم قرار گرفته و شخصیتش را ترور می‌کنند. /878/پ۲۰۲/ص

ارسال نظرات