۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۹۱۴۶۹
نماینده مردم تبریز:

برخی افراد با بی انصافی از آب گل‌آلود سیل اخیر ماهی می گیرند

سعیدی با انتقاد از اظهارات و مواضع تند برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر در استان گفت: درست است که برخی بی‌تدبیری ها در وقوع این حادثه بی‌تأثیر نبوده‌اند، اما نباید این افراد با بی انصافی از آب گل‌آلود سیل اخیر ماهی بگیرند.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به روند امدادرسانی و رسیدگی به سیل‌زدگان شهرهای آذرشهر و عجب‌شیر اظهار داشت: پیش از وقوع سیل هشدارهای لازم از سوی ارگان‌های مربوطه به مردم داده شده بود.

وی با بیان این‌که از زمان وقوع سیل امدادرسانی و مدیریت بحران در مناطق سیل زده به صورت مطلوب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز در این میان از عملکرد خوبی برخوردار بوده‌اند، اما بایستی از وقوع چنین حوادثی به صورت ریشه‌ای پیشگیری و جلوگیری شود.

سعیدی با اشاره به این‌که هنوز پیکر تعدادی از هموطنان سیل‌زده مفقود است و تلاش برای امدادرسانی و یافتن اجساد ادامه دارد، افزود: همه‌ مردم و مسؤولان در این حادثه‎‌ اسفناک غمگین هستند که بایستی در رسیدگی به وضعیت حادثه‌دیدگان تعجیل صورت گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که خسارت‌های مالی و جانی زیادی به مردم مناطق سیل زده وارد شده است، گفت: امیدوارم مسؤولان امر پس از حادثه نیز کمک و امدارسانی به مردم سیل‌زده را در اولویت قرار دهند تا خسارت‌های مالی‌ تا حدودی جبران شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امروز زمان یافتن مقصر برای حادثه نیست، اظهار داشت: بهتر است پس از امدادرسانی کامل و بهبود وضعیت حادثه‌دیدگان و خانواده‌های داغدیده، منشاء بروز چنین حوادثی ریشه‌یابی شود، همه مسؤولان ذیربط بایستی در این مسأله پاسخگوی مردم باشند.

سعیدی با انتقاد از اظهارات و مواضع تند برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر در استان گفت: درست است که برخی بی‌تدبیری ها در وقوع این حادثه بی‌تأثیر نبوده‌اند، اما امروز زمان تسویه حساب شخصی با افراد نیست، نباید این افراد با بی انصافی از آب گل‌آلود سیل اخیر ماهی بگیرند./935/302/ب1

 

ارسال نظرات