۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۹۱۴۸۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

برپایی قرارگاه های فرهنگی، فرصتی برای مقابله با آسیب های اجتماعی

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به برپایی قرارگاه های فرهنگی در حوزه های علمیه خواهران لرستان، گفت: این طرح در راستای خنثی سازی هجمه ها و مقابله با آسیبهای اجتماعی برگزار می شود.
آسیب های اجتماعی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری طرح قرارگاه فرهنگی با حضور بانوان طلبه و مبلغ در استان لرستان، بیان داشت: این طرح در راستای تبیین حیات طیبه و با هدف تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه های فرهنگی در طول سال به صورت مداوم برگزار خواهند شد، افزود: در برگزاری این طرح تلاش می شود بانوان و زنان جامعه با آسیب های اجتماعی آشنا شوند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان به نقش بانوان در تربیت فرزندان و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: با بصیرت افزایی در این راستا تلاش می شود جلوی آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی ایستادگی کرد.

عزیزی در ادامه یادآور شد: در قرارگاه های فرهنگی پایگاه قرآن و عترت، زن و خانواده و اقتصاد مقاومتی برپا می شود و مبلغان خواهر در این کارگاه ها حضوری فعال خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این قرارگاه های فرهنگی کانون هایی برای فعالیت در زمینه قرآن، با عنوان یاوران نماز و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و عفاف و حجاب برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه بیان داشت: ترویج و تبیین فرهنگ صرفه جویی و قناعت و تولید خانگی مورد توجه و فعالیت تبلیغی اساتید و مبلغان خواهر قرار می گیرد.

وی برگزاری قرارگاه های فرهنگی را طرحی جامع و کامل در راستای فعالیت طلاب در جامعه عنوان کرد و گفت: در قالب برگزاری این طرح تلاش می شود بخشهای فرهنگی نیز پای کار بیایند و با همکاری حوزه در کاهش آسیبهای اجتماعی نقش آفرین باشند./9459/302/ب2

ارسال نظرات