۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۱۵۱۲
امام جمعه بخشایش:

بصیرت و حرکت آگاهانه دفع کننده فتنه و توطئه دشمنان است

حجت الاسلام غفاری با بیان اینکه بصیرت و حرکت آگاهانه لازمه شرایط امروز کشور است، گفت: همین بصیرت و آگاهی است که فتنه ها را دفع و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.
حجت الاسلام غفاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش امروز در جمع سپاهیان شهرستان هریس با بیان اینکه بصیرت و حرکت آگاهانه لازم شرایط امروز کشور است، اظهار  اشت: همین بصیرت و آگاهی است که فتنه ها را دفع و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

وی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه های شوم دشمنان نظام و اسلام، ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که حرکت و اندیشه انقلابی است که کشور را به سمت پیشرفت و توسعه خواهد برد، از این رو دشمنان به کلید واژه ای چون «نمی شود و نمی توانیم» درصدد تضعیف روحیه مسؤولان و عموم مردم جامعه هستند.

امام جمعه بخشایش با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما در هر زمینه ای که انقلابی حرکت کرده ایم پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در هر امری به مردم تکیه داشتیم موفق بوده ایم، گفت: بنابراین باید ملاک انتخاب ها روحیه انقلابی و تعهد ایمانی باشد.

وی با تأسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات، خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات سال 96 با بصیرت و حرکت آگاهانه انتخابی صحیح را رقم خواهیم زد، حضور حداکثری نیز دافع فتنه دشمنان و عامل پیروزی بزرگ دیگری برای دولت و ملت رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام غفاری با بیان اینکه این حضور پرشور معادلات بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب را برهم خواهد زد، گفت: باید حضوری آگاهانه، بابصیرت و پرشور را در انتخابات رقم بزنیم./854/203/ب2

ارسال نظرات