۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۴۹۱۵۵۲
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

دولت آینده به جای نگاه به بیگانه متمرکز در داخل باشد/ حل مشکلات نیازمند مدیریت کارامد است

نماینده ولی فقیه در قزوین، گفت: باید دولتی انتخاب شود که توجه به منابع داخلی داشته باشد و به جای این که به اجانب و بیگانگان چشم بدوزد فکر و تدبیر خود را متمرکز به داخل کند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تأکید بر ضروت توجه مسؤولان به شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: وقتی که رهبر انقلاب امسال مجددا مسأله اقتصاد مقاومتی با پسوند تولید و اشتغال را مطرح کردند بدان معنا است که ایده و انتظارات ایشان درباره تحولات اقتصادی برآورده نشده است.

وی افزود: نامگذاری های سال ها تنها مربوط به همان سال نمی شود بلکه رهبر انقلاب مسأله ای را مطرح می کنند که ماندگاری داشته باشد و توجه مردم و مسؤولان نسبت به موضوع مطرح شده به صورت ویژه باشد.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مجددا تأکید کردند که نگاه ما نباید به اجانب باشد بلکه باید به داخل تکیه کرده و به منابع انسانی و نیروهای متخصص درونی اعتماد داشته باشیم.

وی ادامه داد: کشور حدود 10 میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی و حدود 5 میلیون مشغول به تحصیل دارد، این بدان معنا است که جمهوری اسلامی از نظر نیروی انسانی کشوری غنی است؛ رهبر انقلاب فرمودند که 33 میلیون آماده به کار و فعالیت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز داشت: کشوری که نیروی انسانی و منابع طبیعی بسیار دارد، کشوری که آب و خاک مناسب کشاورزی دارد و می تواند چهارفصل فعال داشته باشد فقط یک مدیریت کارآمد لازم دارد تا از ظرفیت ها استفاده کرده و مشکلات را حل کند.

وی عنوان کرد: اشارات رهبر انقلاب برای آمدن دولتی کارآمد برای استفاده از این همه نعمتی که خدا به مملکت داده نشان می دهد باید در انتخابات دولتی انتخاب شود که توجه به منابع داشته باشد و به جای این که به اجانب و بیگانگان چشم بدوزد فکر و تدبیر خود را متمرکز به داخل کند تا بتوانیم استقلال، عزت، اقتدار اقتصادی، قدرت نظامی و وحدت و انسجام ملی را در حد اعلی داشته باشیم./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات