۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۹۱۶۶۶
تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با اشاره به اعلام آمادگی پذیرش ۴۰ طلبه در سال تحصیلی جدید از عمامه گذاری طلاب این مدرسه تا پیش از فرا رسیدن ما مبارک رمضان خبر داد.
مراسم عمامه گذاری طلاب در روز میلاد حضرت امیرالمومنین(ع)

حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیرمدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش حوزه ها در سال تحصیلی جدید ابراز داشت: در همین راستا مدرسه امام صادق(ع) آمادگی خود را برای پذیرش 40 طلبه در سال آینده به مرکز مدیریت اعلام کرد هر چند که به احتمال زیاد با این تعداد موافقت نشود.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه شایستگی های پذیرش مدنظر مدرسه از قبیل استعداد تحصیلی و آمادگی روحی، معنوی و خانوادگی برای حوزه باید در متقاضیان وجود داشته باشد، اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی از دیگر شرایط برای متقاضیانی است که در درجه نخست از مساجد انتخاب می شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 100 طلبه در مدرسه به تحصیل اشتغال دارند، افزود: متقاضیان بسیاری به صورت اینترنتی و حضوری نام نویسی کردند و قطعا در صورت داشتن شرایط لازم جذب خواهند شد هر چند که برای جذب بهتر و بیشتر علاقه مندان جلسات بی شماری را با ائمه جماعات مساجد برگزار کردیم.

حجت الاسلام شیرمهد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره های پژوهشی و مقاله نویسی و ارسال مقاله هایی به جشنواره علامه حلی اشاره و عنوان کرد: کلاس ­های مشاوره خانواده برای طلبه­ های متأهل با حضور اساتید فرااستانی، جلسه­ های مشاوره برای عموم طلبه ها در سال تحصیلی کنونی برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم عمامه گذاری 7 تا 8 طلبه را پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجام خواهیم داد و هم اکنون کارهای مقدماتی مراسم را در حال سپری کردن هستیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات