۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۹۱۷۴۰
دبیر کل جمعیت علمای پاکستان:

امریکا بنیانگذار داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی است

دبیر کل جمعیت علمای پاکستان در دیدار با ھیئت انجمن نوجوانان اسلام در شھر لاھور پاکستان از سران مسلمان خواست که به منابع غنی اسلام « قران و سنت پیامبر» تکیه کنند.
شاہ اویس نورانی

به گزارش خبرگزاری رسا، شاہ اویس نورانی دبیر کل جمعیت علمای پاکستان، در دیدار با ھیئت انجمن نوجوانان اسلام در شھر لاھور پاکستان از سیاست ھای فریبندہ و استعماری امریکا انتقاد کرد.

 وی با بیان این که سران و دولتمران مسلمان بجای بردهگی آمریکا، بلوک اسلامی تشکیل دھند گفت: عمل به آموزھای قران کریم و سنت پیامبر موجب عظمت و عزت مسلمانان جھان خواھند بود.

نورانی با تاکید به این که مسلمانان بویژہ سران کشورھای اسلامی از حق رای دھی خود درست استفادہ کنند ابراز داشت: اتحاد و انسجام مسلمانان در مجامع بن المللی تاثیر بسزایی دارد.

وی باشارہ به این که ھرگاہ مشکلات کشورھای اسلامی بجای آمریکا درون سرزمین ھای اسلامی حل و فصل شود آرامش به منطقه باز خواھد گشت تاکید کرد: سران اسلامی بجای تکیه به منابع غنی اسلام «قران و سنت پیامبر» به سخنان فریبندہ استعمار اعتماد می کنند.

دبیر کل جمعیت علمای پاکستان خواستار انتخاب افراد لائق در انتخابات آیندہ پارلمان پاکستان شد و در خطاب به مردم پاکستان بیان داشت که کسانی وارد پارلمان کشور شوند که به فکر منافع ملی باشند.

وی حمله پھپادھای امریکایی در افغاستان که موجب کشته و زخمی شدن چندین تن از شھروندان افغانستان شد را به شدت محکوم کرد و گفت: امریکا که خودش بنیانگذار داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی در منطقه است الان به مبارزہ آنان برخواسته است./۹۸۸/ب۹۰۲/ف

 

 

اشھد نقوی
ارسال نظرات