۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۹۱۸۴۶
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

بیش از ۳۲ هزار فرزند ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون در سال ۹۵ تجلیل شدند

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در سال ۹۵ بیش از ۳۲ هزار نفر از فرزندان ممتاز روحانی در تمام مقاطع تحصیلی ممتاز شدند و در همایش‌هایی از آنها تجلیل صورت گرفت.
ربانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل ازروابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با مأموریت روحانیت و رسالت طلبگی است گفت: در تلاش هستیم با خدمات ارائه شده توسط مرکز خدمات به سربازان حضرت ولی (عج) شرایطی فراهم شود تا طلاب و اساتید با دغدغه کمتری به تحصیل و تدریس بپردازند.
وی با اشاره به سیاست‌های مرکز خدمات در امر مسکن بیان کرد: بر اساس سیاست‌های طرح جامع مرکز خدمات، در شهر قم تنها برای اساتید و طلاب ممتاز و برای سایر طلاب تنها در شهرها و استان‌های محل سکونتشان اقدام به ساخت مسکن می‌کنیم.
رئیس مرکز خدمات به برگزاری همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت با حضور بیش از 210 نفر از فرزندان پزشک طلاب و روحانیون از سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در این همایش در مورد ظرفیت‌های موجود برای همکاری فرزندان پزشک حوزویان سراسر کشور و مرکز خدمات در راستای ارتقای سلامت طلاب و روحانیون بحث و گفتگو صورت گرفت و به نتایج مطلوبی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم از ظرفیت‌های دیگر استانی برای ساخت مسکن طلاب و روحانیون استفاده شود گفت: بر اساس سیاست‌های جدید مسکن مرکز خدمات، درصدد هستیم که طلبه‌ها با هدف مسکن دار شدن گرفتار اقساط نشوند که از درس باز بمانند، بلکه در تلاشیم از مشکلات طلاب کاسته شود و یا کاری کنیم که کمتر اجاره دهند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی به برنامه‌های مرکز خدمات در طرح تکریم خانواده روحانیون مرحوم اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش‌های ضیافت نور در ماه مبارک رمضان، سفر زیارتی به مشهد مقدس و سفر زیارتی به شهر مقدس قم ویژه ساکنین خراسان ازجمله برنامه‌های مرکز خدمات ویژه خانواده‌های روحانیون مرحوم در سال گذشته بود.
وی به برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: در سال 95 بیش از 32 هزار نفر از فرزندان ممتاز روحانیون در تمام مقاطع تحصیلی ممتاز شدند و در همایش‌هایی از آنها تجلیل صورت گرفت.
رئیس مرکز خدمات بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری همایش‌های ویژه فرزندان ممتاز و برنامه‌های فرهنگی ویژه خانواده‌ها، هویت دهی به خانواده طلاب است که با تلاش هایی که صورت گرفته، توانسته ایم برای رسیدن به این اهداف به موفقیت هایی دست یابیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی عنوان کرد: افتتاح مجموعه 20 واحدی در شیراز برای طلابی که برای معالجه به این شهر می‌روند یکی دیگر از برنامه‌های مرکز خدمات در سال گذشته بود.
وی با بیان اینکه نیازمند دعا و راهنمایی بزرگان حوزه هستیم گفت: امیدواریم این خدمات گوشه‌ای از دغدغه‌ها و گرفتاری‌ها را کم کند تا طلاب و روحانیون بتوانند با دغدغه کمتری به رسالت طلبگی خود بپردازنند./۸۷۲/د
۱۰۲/ج

ارسال نظرات