۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۹۱۹۱۵
آیت الله طبرسی مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری آحاد جامعه در برابر فتنه انگیزی دشمنان

نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار نسبت به تلاش بدخواهان انقلاب اسلامی برای فتنه انگیزی در انتخابات پیش رو، بر ضرورت هوشیاری و بصیرت آحاد ملت ایران به ویژه گروه ها و احزاب سیاسی کشور تأکید کرد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را مظهر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی دانست.

وی با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر ساله یک انتخابات داشتیم، افزود: در همه این آزمون ها ملت بزرگ ایران با حضوری بی نظیر پای صندوق های رأی حاضر شدند و انتخاب اصلح داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت خلق یک حماسه سیاسی اردیبهشت ماه امسال در پای صندوق های رأی تأکید کرد و بیان داشت: هر چه میزان حضور مردم در پای صندوق های رأی پرشور باشد دشمنان از توطئه افکنی و فشارهای خود علیه ملت ایران عقب نشینی خواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که همه توان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی برای حضور کمرنگ ملت ایران در پای صندوق های رأی بکار گرفته شده است، افزود: نخستین وظیفه مسؤولان بخش های مختلف کشور به ویژه متولیان این بخش، فراهم کردن همه زمینه ها برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انتخابات مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی است، تصریح کرد: هر چه میزان حضور مردم در پای صندوق های رأی پرشور باشد، توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب کاهش خواهد یافت.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی 29 اردیبهشت امسال نیز با حضوری پرشور و بی نظیر پاسخ محکمی به توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب اسلامی را خواهند داد، گفت: ملت ایران ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران توجهی به یاوه گویی ها و تبلیغات منفی رسانه های بیگانه ندارند و همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: رسانه های صهیونیستی از ماه ها قبل با برنامه ریزی هدفمند تلاش می کنند زمینه حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی را فراهم کنند که مردم کشورمان این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه آزمون های سه دهه اخیر سربلند بودند، خاطرشان کرد: این ملت همیشه در صحنه اردیبهشت ماه امسال نیز برگ زرینی در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی خلق خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مشارکت سیاسی مردم در عرصه و صحنه های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات همواره تعیین کننده بوده است، گفت: همه نگاه های بدخواهان و دشمنان انقلاب به همین حضور مردم است.

امام جمعه ساری ملت بزرگ ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت معرفی کرد و با بیان این که حرکت های ملت ایران در عرصه های مختلف همواره خیر کننده بوده است، تصریح کرد: مردم کشورمان در شرایطی که دشمنان فکر می کردند حضور کمرنگی در عرصه ها  و مشارکت سیاسی خواهند داشت، با خلق حماسه های تاریخی پاسخ محکمی به توطئه افکنی های آنها دادند.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان انقلاب باید نفوذ در کشور و تضعیف انقلاب اسلامی را با خود به گور ببرند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در عرصه حضور دارند، دشمنان قدم از قدم بر نخواهند داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با بیان این که خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران در انتخابات به حتم در اقتدار، امنیت و جایگاه داخلی و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیر گذار و تعیین کننده خواهد بود، بیان داشت: آحاد ملت ایران، گروه ها و احزاب سیاسی باید تلاش کنند تا میزان حضور مردم در پای صندوق های رأی حداکثری باشد.

وی با بیان این که انتخابات در هر دوره مظهر اراده ملی بوده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از انتخابات خبری نبود و همه امور انتصابی بود، اما به برکت انقلاب اسلامی به طورمیانگین هر ساله شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور در کشور بودیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به تلاش بدخواهان انقلاب اسلامی برای فتنه انگیزی در انتخابات پیش روی بر ضرورت هوشیاری و بصیرت آحاد ملت ایران به ویژه گروه ها و احزاب سیاسی کشور تأکید کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه احیاء نقش مردم در تعیین سرنوشت خود را فراهم کرد، بیان داشت: امروز ملت ایران برای همه سطوح مدیریتی کشور نظر می دهند و این نشان دهنده جایگاه مردمی انقلاب و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در بسیاری از کشورهای اروپایی که ادعای دموکراسی دارند، اما به نقش و نظر مردم اعتنایی نمی کنند، تصریح کرد: این مسأله به طور شفاف در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا دیده شد.

امام جمعه ساری با بیان این که تقلب و عدم توجه به نظر مردم در کشور آمریکا که در انتخابات دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورمان دخالت می کردند و ادعای تقلب داشته و دارند کاملاً به وضوح دیده شد، بیان داشت: در هیچ جای جهان به مانند ایران اسلامی نقش مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف پر رنگ و اثرگذار نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در همه تصمیم گیری های نظام نقش آفرینی دارند، گفت: ملت ایران با یک واسطه در انتخاب رهبری، ریاست جمهوری، مجلس و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش آفرینی مستقیم دارند و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه مردم در انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در حضور و مشارکت مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف است، بیان داشت: هر جا که میزان مشارکت مردم حداکثری و پررنگ بود، قدرت چانه زنی مسؤولان نیز در عرصه های جهانی بیشتر با جسارت تر بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نیز به حضور مردم در انتخابات آتی چشم دوخته اند، خاطرنشان کرد: بدخواهان انقلاب نیز رصد می کنند اگر حضور مردم در پای صندوق های رأی کمرنگ بود میزان تهدید و تحریم علیه انقلاب و نظام را تقویت کنند که این مسائل بر ضروری هوشیاری مردم در آزمون پیش روی می افزاید./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات