۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۹۱۹۶۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جناح بازی نباید فدای تخصص، تعهد و نگاه انقلابی در انتخاب افراد باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که گروه و جناح بازی نباید فدای تخصص، تعهد و نگاه انقلابی در انتخاب افراد شود، گفت: متأسفانه برخی در انتخابات تنها منافع حزبی و گروهی را درنظر می گیرند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش قائمشهر به جایگاه مهم آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت رکن اصلی پرورش نیروهای انقلابی و متعهد در جامعه محسوب می شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز مباحث دینی و ارزشی باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرد، افزود: اخلاق و تقوا باید همسو با مباحث علمی در مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز آموزش و پرورش در خط مقدم علم آموزی در کشور قرار دارد، تصریح کرد: برنامه های آموزش و پرورش باید به گونه ای باشد که دانش آموزان کشورمان روح دین و اسلام را به خوبی درک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت توجه آحاد ملت ایران به شاخص ها در انتخاب افراد تأکید کرد.

وی با بیان این که نباید دیگر ملاک ها جایگزین تعهد، تخصص و انقلابی بودن در تعیین افراد اصلح باشد، افزود: باید در انتخاب کاندیداها چه در ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا به ملاک ها و شاخص ها توجه کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که گروه و جناح بازی نباید فدای تخصص، تعهد و نگاه انقلابی در انتخاب کاندیداها شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در انتخابات تنها منافع حزبی و گروهی را در نظر می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دغدغه همه گروه ها، جریان های سیاسی و گروه های تأثیرگذار جامعه در انتخابات پیش روی باید تقویت عزت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی باشد، تصریح کرد: نباید شاهد این باشیم که برخی گروه های سیاسی برای رسیدن به قدرت، منافع ملی را زیر پای گذاشته و نادیده بگیرند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب به ویژه میدان انتخابات ثابت کردند که احساسی تصمیم نخواهند گرفت، بیان داشت: مردم کشورمان مردمی آگاه، با بصیرت و هوشیار هستند و فریب تبلیغات باندهای قدرت و ثروت را نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که البته در جناح های مختلف سیاسی انسان های خدوم، متعهد و شایسته نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت همه این نیروها با این شاخص و ملاک ها در جهت رشد و توسعه کشور بهره گرفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه یک روال غلطی در کشورمان نهادینه شده که تا دولتی بر سر قدرت می آید همه مسؤولان رده های مختلف کشور را تغییر می دهد، گفت: تغییر مدیریت ها در سطوح مختلف کشور یک خسارت بزرگی برای کشورمان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هر دولتی که روی کار می آید باید از ظرفیت و پتانسیل همه نیروهای متعهد، خدوم و شایسته در جهت پیشرفت و تعالی کشور اشتفاده کند، بیان داشت: در حال حاضر نیز افراد متخصص و تأثیرگذار بسیاری در کشور حضور دارند که از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده نمی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تثبیت مدیریت در کشورمان بر اساس و مبنای لیاقت وشایستگی تأکید کرد و گفت: نباید مبنای اصلی تغییر مدیریت ها در کشور گروه و جناح های سیاسی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که شایستگی و لیاقت دو اصل مهمی است که در مدیریت ها باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر این دو اصل در تعیین مدیریت ها اصل باشد به حتم از بسیاری از مشکلات احتمالی در کشورمان جلوگیری خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و با بیان این که همه توانمندی و ظرفیت کشور باید در جهت تحقق این اصول مهم به کار گرفته شود، تصریح کرد: متأسفانه طی سال های اخیر آن طور که شایسته بود دغدغه های مقام معظم رهبری در این خصوص به خوبی محقق نشد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی کشور در همه بخش ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران کشور به جای نگاه شعاری نسبت به این موضوع به دنبال تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسأله تولید و اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های عموم مردم است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید برای رفع این دغدغه های عمومی تدبیر مشخصی بیاندیشند که یکی از تدابیر مهم اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است./202/950/ب1

ارسال نظرات