۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۹۲۰۳۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مردم با حضور آگاهانه در انتخابات افرادی ولایی و انقلابی انتخاب کنند

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران، گفت: مردم باید در انتخابات آگاهانه و با بصیرت شرکت کنند تا افرادی انقلابی و ولایی انتخاب شوند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران، اظهار داشت: مردم باید در انتخابات آگاهانه و با بصیرت شرکت کنند و انتخابات باید سالم برگزار شده و افرادی انقلابی و ولایی انتخاب شوند تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

وی با تأکید بر دقت در انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو، اضافه کرد: باید افراد لایق و مورد اعتماد را انتخاب نموده و افرادی را برگزینیم که دشمن آنها را معرفی نکند و افرادی که اسلام آنها را معرفی نکرده و نظام مصلحت نمی داند را  کنار  بگذاریم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما با شهدا عهد و پیمان بسته ایم، خاطرنشان کرد: در یک  کشور ولایی که تحت ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای اداره می شود همه باید آنچه که ایشان صلاح می دانند را  مورد توجه قرار دهند و از آنچه که مقام معظم رهبری مصلحت نمی دانند نیز باید پرهیز شود.

وی بصیرت ملت ایران را تاریخ ساز و مهم تلقی کرد و گفت: ملت ایران با شناخت و عمق بصیرت خود فتنه گران را در تاریخ دفن کردند و خاطره آنها را به زباله دان تاریخ افکندند، اما حامیان اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و انقلاب در تاریخ به سربلندی و عزت یاد خواهند شد.

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در میان ملت، ابراز داشت: انتخابات پیش روی ریاست جمهوری حساس و با اهمیت است، ملت باید با هوشیاری و بصیرت خود افرادی را که به ملت ایران خدمت کرده و از این انقلاب صیانت خواهند کرد را برگزینند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی برای این انقلاب زحمت کشیده اند و از جان و مال خود گذشته اند، ابراز داشت: این ملت با بصیرت خود این انقلاب را با چنگ و دندان نگه داشته اند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد کسانی بر سر کار آیند که به این انقلاب و کشور خیانت کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: باید به کسی رأی دهیم که اصلح، دین‌دار و اگاه باشد، کسی که با رأی به آن امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب را خوشحال کنیم و مسأله اصلی جامعه که بی‌کاری و مشکلات اقتصادی است را حل کند، انسانی که شجاع و انقلابی باشد./854/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات