۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۴۹۲۰۶۰
مجمع نمایندگان طلاب آذربایجان شرقی؛

مسؤولان بدون هیچ تأخیر و سستی به یاری آسیب دیدگان بشتابند

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان شرقی از مسؤولان خواست، بدون هیچ تأخیر و سستی در ادای وظیفه، به یاری آسیب دیدگان و سیل زدگان این منطقه بشتابند.
بیانیه مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا،  در پی حادثه سیل شمال غرب کشور، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان شرقی بیانیه صادر کرد و اعلام داشت: از مسؤولان می خواهیم در راستای عمل به فرمایشان رهبر معظم انقلاب، بدون هیچ تأخیر و سستی در ادای وظیفه، به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

خبر حادثه سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل موجب اندوه فراوان گردید، این رویداد غم انگیز قلب ها را مجروح و دل ها را داغ دار نمود.

با تأثر فراوان این حادثه اندوه بار را به داغ دیدگان که در غم جانکاه عزیزانشان به عزا نشسته اند تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسألت می نماییم و از مردم نوع دوست و با کرامت منطقه و مسؤولان می خواهیم در راستای عمل به فرمایشان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) بدون هیچ تأخیر و سستی در ادای وظیفه، به یاری آسیب دیدگان بشتابند تا مرهمی بر رنج ها و آلام آنان باشد./۸۴۰/۲۰۳/ص

 

ارسال نظرات