۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۹۲۳۵۸
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

لزوم استفاده ازظرفیت جوانان انقلابی در اداره کشور

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی گفت: امروز ما در بین نسل جوان و طلاب نیروهای متعهد و انقلابی بسیار زیادی داریم و در این راستا یک نهاد و یا تشکیلاتی می بایست این نیروها را برای حضور در مناصب بالای دولتی و نظام تربیت کنند.
آیت الله علوی گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای هیأت موسس  جماران  با بیان اینکه متاسفانه امروز کشور ما با خطر کمبود افراد شایسته مواجه است، اظهار کرد: ما باید به دنبال این باشیم تا تشکیلاتی ایجاد کنیم که بتواند در تربیت افراد متخصص و انقلابی تلاش ویژهای داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما باید برای مناصب دولتی و بالای نظام نیروهای انقلابی و متخصص تربیت کنیم، بیان کرد: امروز ما در بین نسل جوان و طلاب نیروهای متعهد و انقلابی بسیار زیادی داریم و در این راستا یک نهاد و یا تشکیلاتی می بایست این نیروها را برای حضور در مناسب بالای دولتی و نظام تربیت کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به افزایش توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: نسل آینده وظیفه بسیار سنگینی در قبال انقلاب اسلامی دارند و حفظ این انقلاب از مهمترین وظایف آن ها محسوب می شود، آنها باید با حفظ روحیه انقلابی خود تمام توطئههای دشمنان را خنثی سازند.

وی با بیان اینکه امروز برخی برای آینده کشور نگران هستند، افزود: ما باید از ظرفیت بسیار عظیم نسل جوان  استفاده کنیم و آن ها برای برای اداره کشور در آینده تربیت کنیم.

حضرت آیتالله علوی گرگانی  با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در جهان برای خود وجهه بسیار زیادی کسب کرده است و چشم مستضعفان جهان به این انقلاب دوخته شده است، بیان کرد: ما امیدواریم کسانی که اهل تقوا هستند مدیرت کشور را در دست بگیرند./858/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات