۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۹۲۸۷۱
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد؛

وجود ۷۷ مزار شهید در جوار آستان مقدس امامزادگان خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از وجود 77 مزار شهید در جوار آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه خراسان جنوبی خبر داد.
مزار شهداء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی مقدم، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعتقادات دینی و باورهای قلبی بسیاری از مردم خراسان جنوبی، بقاع متبرکه استان با استقبال خوبی مواجه هستند.

وی گفت: به دنبال این ارادت مردم به خاندان اهل بیت(ع)، تاکنون تعدادی از پیکر مطهر شهدا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مدفون شده اند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت ایجاد شده در کشور را مدیون خون شهیدان هستیم، افزود: خون شهیدان و مجاهدت های آن ها در طول انقلاب سبب امنیت پایداری در ایران شده است.

حجت‌الاسلام مؤمنی مقدم با بیان اینکه جایگاه شهدا بسیار رفیع است، تصریح کرد: شهیدان با بصیرتی که داشتند مصلحت نظام را بر تمامی تعلقات دنیوی خود مقدم داشتند و خون شهید و مجاهدت‌های این عزیزان در طول انقلاب سبب امنیت و جاودانگی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی ادامه داد: شهیدان با بصیرتی که داشتند مصلحت نظام را بر زندگی و تعلقات دنیوی خود ترجیح دادند و جان خود را در این مسیر نثار کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون 77 مزار شهید در جوار آستان مقدس امامزادگان خراسان جنوبی وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده یادواره شهدای مدفون شده در جوار امامزادگان استان در سال جاری برگزار می شود./880/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات