۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۹۳۱۲۰
اختصاصی رسا؛

اعضای کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی روحانی معرفی شدند

همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، اعضای کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی مشخص شد.
کمیته روحانیت حسن روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور آقایان حجج اسلام طه هاشمی، تیمور علی عسکری، ناصری زنجانی، جعفری گیلانی، مسیح مهاجری، سیدعلی گرامیان و رستگاری آغاز به کار کرد.

این کمیته بعد از برگزاری جلسات مختلف با محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی در تهران شروع به کار کرده و قرار است در روزهای آینده مسؤولان کمیته روحانیت در استان ها را انتخاب و معرفی کند.

حجت‌الاسلام سید طه هاشمی، روحانی، پزشک، اصلاح طلب، معاون اسبق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و جانشین رئیس شورای عالی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

حجت‌الاسلام تیمور علی‌عسکری، رابط پارلمانی و مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و از چهره‌های نزدیک به مرحوم هاشمی رفسنجانی است. وی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هفتم بود.

حجت‌الاسلام مصطفی ناصری زنجانی، نماینده سه دوره مردم زنجان در مجالس اول، دوم و چهارم بود و در حال حاضر معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارد.

حجت الاسلام محمد جعفري گيلاني، رئيس هيات امنا دفتر تبليغات حوزه علميه قم است.

حجت‌الاسلام مسیح مهاجری، روزنامه‌نگار از حامیان مرحوم هاشمی رفسنجانی و با حکم حسن روحانی، نماینده رئیس‌جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی و از سال ۱۳۶۰ تاکنون مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید علی گرامیان، مشاور وزیر صنعت و معدن در امور پژوهش های تجارت، بین الملل و سازمانهای بین المللی است.

حجت‌الاسلام محمود رستگاری مشاور فرهنگی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بود./917/ 202/ص

 

ارسال نظرات