۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۹۳۶۱۷

اعلام همبستگی جمعیت الوحدوی بحرین با اسرای فلسطینی

جمعیت دمکراتیک الوحدوی بحرین با اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کننده اعلام همبستگی کرد.
 اسیران فلسطینی

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه خبری اللؤلؤة، جمعیت دمکراتیک الوحدوی بحرین ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کننده که از 17 آوریل (29 فروردین) آغاز شده است ، تصمیم رژیم آل خلیفه برای میزبانی نشست فیفا با حضور هیات صهیونیستی را در زمانی که رنج ملت فلسطین روزبروز بیشتر می شود، محکوم کرد.

جمعیت الوحدودی روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد با پیگیری اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی از دوشنبه 17 آوریل (29 فروردین) تا امروز، هشت روز از آن می گذرد.

این بیانیه با تقدیر از شجاعت و صلابت موضع متحد اسرای فلسطینی دارای گرایش های سیاسی مختلف آرزو کرد این موضع به تقسیم بندی های گروه های فلسطینی پایان دهد.

این بیانیه با محکوم کردن موضع بی تفاوتی محافل بین المللی در خصوص سخنان مقامات رژیم صهیونیستی درباره اعدام اسرای فلسطینی ورها کردن آنها تا مردن بر اثر گرسنگی، از سازمان های بین المللی از جمله اتحادیه اروپا وسازمان ملل خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی بازداشت اداری را متوقف وخواسته های اعتصاب کنندگان فلسطینی را محقق سازند.

همچنین جمعیت دمکراتیک الوحدوی تصمیم رژیم آل خلیفه برای میزبانی از هیات صهیونیستی جهت حضور در نشست فیفا در این کشور را محکوم کرد.

بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی بر اثر سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات