۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۹۴۰۶۸

تأکید عضو ارشد حزب الله بر تصویب قانون جدید انتخابات

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از سنگ اندازی برخی گروه ها در برابر قانون جدید انتخابات انتقاد کرد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از وحدت ملی و حفاظت از امنیت و ثبات لبنان به عنوان دو دغدغه اصلی این حزب یاد کرد و گفت: ما همچنان بر تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت که انصاف را در حق همه گروه های سیاسی در نظر گرفته و سبب دستیابی گروه ها به کرسی پارلمان بر اساس جایگاه آنها نزد مردم می شود، تأکید داریم. 

وی افزود: لبنانی های همچنان برای توافق درباره قانون جدید انتخابات در چارچوب زمان قانونی، فرصت دارند و حزب الله با همپیمانان خود برای رسیدن به این قانون که حقوق همگان را دربرمی گیرد، تلاش می کند.

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: حزب الله هیچ مشکلی ایجاد نکرده بلکه گروه های دیگر هستند که در برابر تصویب این قانون سنگ اندازی می کنند. حزب الله از هیچ تلاشی برای زدودن این موانع دریغ نخواهد کرد.

شیخ علی دعموش قانون جدید انتخابات را مانع بروز بحران های بزرگ در لبنان عنوان کرد و اظهار داشت: رسیدن به بن بست در مذاکرات به معنای ورود همگان به تونل تاریک است. لبنانی ها باید بر اساس حرص به امنیت و ثبات وطن، از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را برده و قانون جدید را تصویب کنند./980/ب903/د

ارسال نظرات