۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۴۹۴۶۷۵
امام جمعه سراب:

حضور مردم سایه جنگ را از کشور دور کرد

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات، گفت: حضور ملت در صحنه‌های حساس کشور بود که سایه جنگ را از کشور دور کرد، بنابراین مذاکرات و برجام هیچ تأثیری نداشت.
حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر برگزاری پرشور انتخابات و حضور دشمن شکن مردم در صحنه‌های حساس کشور، اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، کشور در برابر دشمنان بیمه خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، ابراز داشت: رهبر انقلاب فرمودند که کاندیداها برای باز کردن گره‌ها نباید نگاهشان به بیرون از مرزها باشد، حقیقت این است هرگاه چشم به دشمن دوختیم شکست خوردیم و برعکس با تکیه بر توان داخلی موفق شدیم.

امام جمعه سراب با بیان اینکه نمونه موفقیت‌های کشور که با تکیه به توان درونی کشور تحقق یافته است عرصه موشکی است، ادامه داد: همچنین می توان به ساخت پهپاد، پیشرفت‌های هسته ای و هوا فضا اشاره کرد که همه نتیجه توجه به ظرفیت‌های درونی و استعدادهای کشور است.

وی افزود: بنابراین مشکلات کشور نیز در نگاه به درون و توانایی‌های داخل کشور حل خواهد شد نه آنکه انرژی و استعدادهای کشور را صرف توجه به بیرون کنیم و در نهایت جز خسران نتیجه‌ای را کسب نکنیم، بنابراین کاندیداها باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند و ظرفیت‌های پنهان کشور را به کار گیرند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه حضور ملت در صحنه‌های حساس کشور بود که سایه جنگ را از کشور دور کرد، نه مذاکرات و برجام، ادامه داد: دشمنان از حضور مردم در صحنه، به معنای واقعی کلمه می‌ترسند، از این رو تمام تلاش خود را می کنند که این حضور کم رنگ باشد.

وی با اشاره به روند مناظرات ریاست جمهوری، بر رعایت اخلاق تأکید کرد، ابراز داشت: مناظرات انتخاباتی باید همراه با اخلاق و رعایت موازین شرعی باشد، نباید مناظرات ریاست جمهوری در یک کشور اسلامی مانند کشور آمریکا باشد که شاهد توهین و تجسس در طول روند انتخابات این کشور بودیم.

امام جمعه سراب تصریح کرد: در انتخابات نباید طوری عمل کنیم که به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را تحت الشعاع آن قرار دهیم، صاحبان تریبون نیز لازم است بر محور حقانیت و آینده کشور و منافع ملت ایران وارد میدان شوند نه آنکه برای دنیای خود و دیگران در آینده کشور خلل ایجاد کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات