۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۸۵۲
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

اهتزاز پرچم متبرک امام حسین در میدان قمر بنی هاشم شهرکرد

همزمان با روز جانباز و به رسم سال های گذشته، پرچم متبرک کربلا با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، مسؤولان و نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در میدان قمربنی هاشم شهرکرد برافراشته شد.
اهتزاز پرچم متبرک امام حسین در میدان قمربنی هاشم شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با روز جانباز و به رسم سالهای گذشته، پرچم متبرک کربلا ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد، مسؤولان و نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد برافراشته شد.

در ابتدای این مراسم باشکوه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، گفت: برافراشته شدن این پرچم مقدس جاودانه ماندن یاد و نام حضرت قمر بنی هاشم(ع) در استان چهارمحال و بختیاری است.

وی تصریح کرد: همه کشور و استان باید بدانند که چهارمحال و بختیاری به سبب داشتن سپاه و بسیجی دلیر و تیپ همیشه سرافراز به خود می بالد و میدان قمر بنی هاشم نیز نمودار و شاخصی از این قهرمانی هاست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه تمام اقوام و طوایف و همه مردان و زنان استان به حضرت قمر بنی هاشم(ع) می بالند، اظهار کرد: این بالندگی از عظمت حضرت عباس و افتخار ائمه اطهار به ایشان نشات می گیرد.

در ادامه این مراسم نیز علی محمد اکبری، فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، افزود: میدان ورودی شهرمان نمادی از ایثارگری و ازخودگذشتگی حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نمادی از ولایتمداری آن حضرت است و استان ما نیز معروف بودنش به ولایتمداری و تأسی مردم ما به آقا قمربنی هاشم علیه السلام است.

وی با اشاره به برافراشته بودن پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد، گفت: اکنون ورودی و خروجی مرکز استان چهارمحال و بختیاری مزین به پرچم های متبرک است و ما از این جهت به خود می بالیم.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه های متنوعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تجلیل از مقام جانبازان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: ‌برنامه ویژه ای نیز برای تقدیر از جانبازان بالای 70 درصد در این هفته برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اجرای مراسم مولودی خوانی و برنامه های متنوع فرهنگی، پرچم متبرک کربلا و مزین به نام علمدار کربلا در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد به اهتزاز درآمد./203/9457/ب1

ارسال نظرات