۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۹۴۸۹۶
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

گفتمان سازی نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارد

حجت الاسلام موسوی بصیرت افزایی و گفتمان سازی را عاملی مهم در جهت توجه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال دانست و گفت: در این راستا برنامه های کانون مساجد استان بر محوریت گفتمان سازی در راستای تحقق شعار سال صورت می گیرد.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات رهبری در راستای تحقق شعار سال، گفت: برای تحقق این مطالبات باید در مرحله عمل اقدامات جدی صورت گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور، بیان داشت: توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه ‌ساز رشد کشور است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان ایکه برای رهایی کشور از توطئه های دشمنان و رونق تولید، اشتغال، بهبود وضع معیشتی و رفاهی مردم ضروری است اقتصاد مقاومتی عملی شود، اظهار داشت: در این زمینه همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید در مرحله عمل عزم جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه محوریت برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد لرستان در راستای تحقق شعار است، گفت: در این راستا گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کانونها صورت می گیرد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد تأسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در سال جاری، خاطرنشان کرد: در این راستا نمایشگاهی از توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بر پا می شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در حوزه های مختلف فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تا پایان سال جاری برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه براساس برنامه باید سالی پنج هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در کشور تأسیس شود، عنوان کرد: طبق سهمیه استان لرستان نیز سالانه در مساجد استان کانون فرهنگی هنری مسجد راه اندازی می شود و در این راستا عدالت حفظ خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: این طرح پس از پایان ماه مبارک رمضان در کانون ها اجرا می شود و تا عید غدیر خم ادامه دارد./۹۴۵۱/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات