۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۹۵۱۲۱
رییس بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پیش بینی ۷۱ برنامه ویژه دهه مهدویت در سیستان و بلوچستان

شهرکی گفت: محوریت برنامه‌ها در دهه مهدویت در زمینه های قرآن، مسابقات کتابخوانی، کلاس‌های علمی و آموزشی برای اقشار مختلف جامعه و برگزاری همایش ها و جشنواره های گوناگون است.
شهرکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، موسی شهرکی، رییس بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با مهدی یاوران که در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد، گفت: حمایت مهدی یاوران سبب شده است که استان در زمره برترین استان‌ها در زمینه مهدویت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف بنیاد مهدویت معرفی شخصیت امام زمان(عج) و ترویج معارف مهدویت در جامعه است.

شهرکی با اشاره به آغاز دهه مهدویت اظهار داشت: امسال نیز مانند سنوات قبل 71 برنامه برای برگزاری در دهه مهدویت پیش بینی شده است.

وی افزود: محوریت برنامه‌ها در زمینه های قرآن، مسابقات کتابخوانی، کلاس‌های علمی و آموزشی برای اقشار مختلف جامعه و برگزاری همایش ها و جشنواره های گوناگون است.

رییس بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان بیان کرد: رویکرد برنامه‌ها در دهه مهدویت معرفتی است؛ زیرا تنها عامل پشت پرده غیبت بودن حضرت ولی عصر(عج) معرفت است.

وی به بیان برنامه های روز اول دهه مهدویت در سیستان و بلوچستان پرداخت و ابراز داشت: امروز به عنوان اولین روز دهه مهدویت، آیین رونمایی از پوستر مسابقه کتابخوانی و نیز محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود./203/831/ب1

ارسال نظرات