۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۵۶۱
با حضور معاون حقوقي ديوان محاسبات كشور:

مراسم توديع و معارفه مديركل ديوان محاسبات استان قم برگزار شد

مراسم توديع و معارفه مديركل ديوان محاسبات استان قم با حضور معاون حقوقي ديوان محاسبات كشور، استاندار و مسؤولان استاني برگزار شد.
استانداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم كه با حضور صادق منتی نژاد معاون حقوقي مجلس و تفريغ بودجه برگزار شد، جايگاه منطقي و لازم نهادهاي نظارتي در جوامع مختلف را مورد توجه قرار داد و با اشاره به نقش نهادهاي نظارتي در توسعه ي پايدار كشور و استان اظهار داشت: ديوان محاسبات در راستاي جلوگيري از تخلفات و نظارت بر عملكرد دولت نقش موثري ايفا مي كند.
استاندار قم با اشاره به اهميت ريسك پذيري مديران اجرايي براي پيشبرد اهداف و تحقق برنامه ها افزود: مسئولان ديوان محاسبات بايستي با ارائه ي مشاوره هاي لازم به مديران اجرايي براي جلوگيري از تخلفات، ايشان را در اين راستا ياري دهند.
صادقي با تاكيد بر تعامل دستگاه هاي نظارتي با مسئولان خاطرنشان كرد: بايد ضمن افزايش همكاري ها و برگزاري جلسات كارشناسي در اجراي طرح هاي عمراني، با هرگونه سوء استفاده ي افراد از موقعيت هاي دولتي و مناصب برخورد قانوني صورت بگيرد.
نماينده عالي دولت در استان در پايان ضمن قدرداني از حسيني زاده مدير كل پيشين ديوان محاسبات اداري استان قم، براي نبي الله كرمي مدير كل جديد اين نهاد آرزوي توفيق در خدمت به مردم را کرد./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات