۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۵۶۴۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۳ هزار جشن اعیاد شعبانیه در سراسر خوزستان

حجت الاسلام بلک با اشاره به اعزام تعداد قابل توجهی از مبلغان در هفته مهدویت به سراسر استان، گفت: در هفته مهدویت بالغ بر هزار برنامه در مساجد شهری و روستایی و بیش از دو هزار برنامه در حسینیه ها و هیأت ها برگزار می شود.
اعیاد شعبانیه

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز داشت: در هفته مهدویت بحث اعزام مبلغ را داریم که در آن مبلغان بومی و غیربومی و ائمه جماعات مساجد پس از نام نویسی در سامانه سجام اعزام خواهند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه تعداد قابل ملاحظه ای از مبلغان در هفته مهدویت در سطح استان اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: در برگزاری جشن ها و برنامه های مذهبی، بیش از دو هزار برنامه در حسینیه ها و هیأت ها اجرا می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بالغ بر هزار برنامه در مساجد شهری و روستایی استان برگزار می شود، گفت: این مراسم ها از سوی ائمه جماعت مساجد و در زمینه های سخنرانی، مولودی و مداحی خواهند بود.

حجت الاسلام بلک افزود: جشن های محوری در همه شهرها با حضور سخنرانان برگزار خواهد شد و احیای شب نیمه شعبان که در سال های اخیر رواج یافته از برنامه های پیش روی اداره تبلیغات خواهد بود که در مساجد شهری و روستایی استان انجام می شود.

وی در پایان عنوان کرد: بخش زیادی از جشن‌ های شعبانیه در مناطق محروم و روستاها برگزار می شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات