۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۹۵۶۷۵
با حضور علما و فرهیختگان شیعه و سنی از چهار استان؛

کنگره منطقه‌ای شعر و مقاله «بانوی آفتاب از دیدگاه مذاهب» در زاهدان برگزار شد

کنگره منطقه‌ای شعر و مقاله «بانوی آفتاب از دیدگاه مذاهب» امروز با حضور علما و اندیشمندان، فرهیختگان، شعرا و ادبای شیعه و سنی از چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان در تالار ملاصدرای دانشگاه سیسستان و بلوچستان برگزار شد.
کنگره منطقه‌ای شعر و مقاله «بانوی آفتاب از دیدگاه مذاهب»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، کنگره منطقه‌ای شعر و مقاله «بانوی آفتاب از دیدگاه مذاهب» امروز با حضور علما و اندیشمندان، فرهیختگان، شعرا و ادبای شیعه و سنی از چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان در تالار ملاصدرای دانشگاه سیسستان و بلوچستان برگزار شد.

این کنگره با هدف گسترش فضای تفاهم بین علمای مذاهب، کمک به تقریب مذاهب، توسعه بستر تحکیم اخوت، فراهم کردن زمینه تحلیل و بیان مناقب حضرت زهرا(س) و معرفی ابعاد شخصیتی آن حضرت از اهداف برگزاری در 12 محور به اجرا درآمد.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی، مشاور دبیرکل و مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب مذاب اسلامی، مدیرکل امور ادیان سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه سراوان و امام جمعه اهل سنت مشهد از جمله مهمانان ویژه کنگره شعر و مقاله «بانوی آفتاب از دیدگاه مذاهب» بودند.

گفتنی است، دبیرخانه این کنگره 222 اثر را در قالب شعر و مقاله که 151 اثر شعر و 71 اثر مقاله بودند دریافت کرد و از برترین اشعار و مقاله‌ها تقدیر بعمل آورد./204/831/ب1

ارسال نظرات