۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۹۵۸۶۱
امام جمعه موقت بیرجند:

رییس جمهور آینده جلوی مفسدان را بگیرد

امام جمعه موقت بیرجند اولویت کشور را تولید و اشتغال دانست و گفت: بیکاری و فساد اداری از بزرگ ترین معضلات در جامعه است و باید رییس جمهور آینده جلوی مفسدان را بگیرد.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیجان دلدار، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار داشت: مسؤولیت شناس بودن، بی تفاوت نبودن نسبت به منکرات، نداشتن غرور و تکبر، دوری از افراط و تفریط و ادب در گفتار و رفتار از جمله ویژگی های است که باید در جوانان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه جوانان در هر کشوری سرمایه های آن کشور محسوب می شوند، گفت: برای اینکه از این سرمایه به خوبی استفاده شود باید تمام مسؤولان و مردم الزاماتی را رعایت کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: باید تمام مسؤولان و مردم تلاش کنند هویت انقلابی و اسلامی یک جوان مسلمان حفظ و در پرتو دستورات الهی تربیت شود.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه باید عرصه های مختلف برای جوانان باز شود، تصریح کرد: هر گاه جوانان در زمینه انرژی هسته ای، هوا فضا و صنایع دفاعی میدان دار شدند به موفقیت رسیده ایم اما در بسیاری از زمینه ها نیز متاسفانه پای جوانان باز نشده است.

وی ادامه داد: تحصیل، اوقات فراغت، هویت و فرهنگ، اشتغال و ازدواج از مهم ترین مشکلات جوانان است و باید تمام مسؤولان و مردم دست به دست هم دهند تا این مشکلات حل شود و گره ای از کار جوانان برداشته شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: انتخابات یک مسأله شرعی و ملی است و همه باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای شرکت کنند.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه هر کسی که اسلام انقلاب را دوست دارد و امنیت می خواهد باید در انتخابات شرکت کند، اظهار کرد: ما امورات کشور را می خواهیم به مدت 4 سال به فردی بسپاریم بنابراین باید انتخاب اصلح انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید رییس جمهوری انتخاب شود که در تراز دولت اسلامی باشد، افزود: اصلح یعنی کسی که فرهنگ اسلامی را قبول داشته باشد و اسلام در تمام وجود آن نفوذ پیدا کرده است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رییس جمهور آینده باید دلسوز و خادم مردم باشد و روحیه خدمت داشته باشد و حمایت از اقشار ضعیف جامعه را در دستور کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام دلدار داشتن اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و استکبارستیز بودن را از دیگر ویژگی های رییس جمهور دانست و عنوان کرد: رییس جمهور باید به صورت شبانه روزی به مردم خدمت ارائه کند و به قانون پایبند باشد.

وی اولویت در کشور را تولید و اشتغال دانست و بیان کرد: بیکاری و فساد اداری از بزرگترین معضلات در جامعه است و باید رییس جمهور آینده جلوی مفسدان را بگیرد.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و کشته شدن جمعی از معدنچیان در معدن آزادشهر استان گلستان را تسلیت گفت./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات