۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۹۶۲۱۶
روحانی اهل تسنن لبنان:

غده سرطانی صهیونیستی باید نابود شود

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان بر لزوم نابودی غده سرطانی صهیونیستی تأکید کرد.
شیخ ماهر حمود و شیخ احمد القطان از علمای اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با حضور در دفتر جمعیت قولنا و العمل در منطقه برالیاس با شیخ احمد القطان رییس این جمعیت دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات جهان عرب و اسلام به ویژه مساله زندانیان فلسطینی اعتصاب کننده در زندان های صهیونیستی و همچنین مذاکرات قانون جدید انتخابات در لبنان را مورد بررسی قرار دادند.

شیخ ماهر حمود با اشاره به توطئه های بزرگ علیه امت اسلامی گفت: دشمنان درصدد تجزیه، آواره کردن و کشتار ما هستند و می خواهد مسلمانان با سلاح خود به قتل یکدیگر بپردازند که متاسفانه این مساله را هم اکنون در سوریه و یمن و عراق و لیبی مشاهده می کنیم. پیروزی امت اسلامی به فضل جهاد مجاهدان و صبر مردم حتمی است.

این عالم اهل تسنن عدم تصویب قانون جدید انتخابات را رسوایی بزرگ خواند و تصریح کرد: برخی گروه ها می خواهند قانون انتخابات بر اساس معیارهای خودشان باشد و کرسی های پارلمان را برای خود احتکار کنند. اکتفا به قانون کنونی نیز از نزاع های بیهوده و سخیف کنونی بهتر است.

شیخ احمد القطان نیز درباره هجمه های صورت گرفته علیه مقاومت اسلامی اظهار داشت: همه تیرهایی که علیه مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین پرتاب می شود، بهترین دلیل برای این است که نمی خواهند قدرتی در برابر رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی و این غده سرطانی باید به دست مجاهدان مومن و صادق نابود شود. مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان و سایر کشورهای جهان همچنان به عنوان نماد و پرچم باقی خواهد ماند.

این روحانی لبنانی از مقاومت زندانیان فلسطینی و اعتصاب غذای آنان در زندان های صهیونیستی تقدیر کرد و گفت: زندانیان فلسطین با انقلاب معده های خالی درصدد بازگشت عزت و کرامت امت اسلامی هستند. امیدواریم سیاستمداران لبنانی نیز در حد و اندازه مسؤولیت های خود باشند و به قانون انتخاباتی عادلانه به توافق برسند./980/ب902/د

ارسال نظرات