۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۹۶۲۳۹
امام جماعت مسجد جامع امام رضا:

مدیریت مساجد به جوانان محول شود

امام جماعت مسجد جامع امام رضا(ع) گفت: جوانان به دلیل روحیه خلاقانه، جستجوگر، پرتلاش و خستگی ناپذیر، بهترین گزینه برای اداره هر جامعه، گروه و مرکزی هستند، بنابراین باید مدیریت مساجد به این قشر محول شود.
مسجد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، آیت‌الله سیدباقر آیت میردامادی گفت: سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، فرصت بازنگری مساجد به ویژه ائمه جماعات در دیدگاه خود نسبت به جایگاه جوانان در مدیریت این خانه‌های خدا است.

وی افزود: جوانان به دلیل روحیه خلاقانه، جستجوگر، پرتلاش و خستگی ناپذیر، بهترین گزینه برای اداره هر جامعه، گروه و مرکزی هستند، بنابراین باید مدیریت مساجد به این قشر محول شود زیرا در صورت تحقق این امر، مطمئنا هیات امنا و شورای فرهنگی هر مسجدی شاهد اثرات موثر آن خواهد بود.

امام جماعت مسجد جامع امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: جوانان عضو بسیج و شورای فرهنگی مساجد، همه کاره این مسجد هستند، به طوری که آنان با هدایت و مشورت با من و هیات امناء، در برگزاری تمام برنامه‌ها البته نقش اصلی را دارند و همین رویکرد، مسجد جامع امام رضا (ع)‌ را به یکی از بهترین مساجد در جنوب تهران تبدیل کرده است.

وی گفت: هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم، موفق شدیم، حضور پرشور و اثرگذار این قشر در نهضت امام خمینی (ره)، دفاع مقدس، صنعت هسته‌ای، دانش پزشکی و سایر عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی نویدبخش پیروزی و رستگاری برای کشور بوده است، بنابراین امروزه نیز باید در مدیریت کلان کشور و اداره مساجد به جوانان مومن، انقلابی و با انگیزه ایران اسلامی اعتماد کرد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات