۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۵۰۷
فرمانده ناجا تاکید کرد؛

مزدوران بدانند به حرکت تروریستی آنها پاسخ قاطعی می‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی دردیدار با خانواده شهدای میرجاوه گفت: دشمنان مزدور که از آن‌سوی مرزها آمده‌ و با پول عربستان تقویت می‌شوند و مرزداران ما را به شهادت می‌رسانند قطعاً تقاص پس خواهند داد.
سردار اشتری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با خانواده شهدای مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با تسلیت شهادت مرزبانان خطاب به خانواده شهدای مرزبانی گفت: بابت داشتن چنین فرزندانی دلاور و غیور به شما تبریک می‌گویم، چرا که آنها در حراست از مرزهای کشور جان خود را فدا کردند تا دشمن نتواند به مرزهای کشور دست درازی کند.

وی در ادامه با ابلاغ پیام و سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهدا ادامه داد: ان‌شاءالله به یاری خداوند و با همت همه نیروهای مسلح به این حرکت تروریستی پاسخ قاطعی خواهیم داد.

اشتری افزود: مزدوران که با پول‌های آمریکا و عربستان تقویت می‌شوند بدانند که این حرکت تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و حتماً تقاص این اقدام را پس خواهند داند.

وی با اشاره به اعزام هیاتی از جمهوری اسلامی ایران به پاکستان دربارهٔ پیگیری دیپلماسی این ماجرای تروریستی افزود: پیگیری موضوع در خصوص وضعیت یکی از مرزبانان که توسط تروریست‌ها به داخل خاک پاکستان منتقل شده است در حال انجام است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همه کارکنان ناجا همانند فرزندان شما هستند و به وجود فرزندان شما افتخار می‌کنیم.

وی در پایان با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهدای حادثه تروریستی میرجاوه تقدیر کرد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات