۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۶۵۸۹
آیت الله قبلان:

زندانیان فلسطینی بهترین الگوی صبر و شجاعت هستند

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان همبستگی عربی و اسلامی با زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی را خواستار شد.
آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در گفت وگو با خبرنگاران بر لزوم همبستگی ملت ها و دولت های عربی و اسلامی با زندانیان فلسطینی اعتصاب کننده در زندان های صهیونیستی تأکید کرد.

وی گفت: این زندانیان مهمترین مساله دوران یعنی مبارزه حق علیه باطل را در زندان ها به عرصه ظهور گذاشته و اوج مقاومت و فداکاری و قهرمانی خود را در زندان ها و شکنجه های صهیونیستی به نمایش می گذارند.

این عالم لبنانی افزود: آنان بهترین الگو برای شجاعت و صبر هستند و همه آزادگان جهان باید با الگوگیری از آنان به حمایت از مساله فلسطین و زندانیان بپردازند.

آیت الله قبلان رهبران کشورهای عربی و اسلامی را به اهتمام نسبت به مساله فلسطین فراخواند و تصریح کرد: فلسطین وجدان ها را برای یاری فریاد می زند و رهبران کشورهای عربی و اسلامی باید اختلافات را کنار گذاشته و با ملت فلسطین در جهاد و مقاومت اعلام همبستگی کنند.

وی خاطرنشان ساخت که این مساله سبب نجات مسجد الاقصی و فلسطین از اشغالگران و جنایت های صهیونیستی می شود که همه معاهده های بین المللی را لگدمال می کند. قیام ملت های عربی و اسلامی برای همبستگی با مساله و ملت و زندانیان فلسطینی و مقدسات این سرزمین ضروری است./980/ب903/د

ارسال نظرات