۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۹۶۶۸۶

ابراز خرسندی روحانی اهل تسنن از امنیت کنونی در اردوگاه عین الحلوه

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان از امنیت به وجود آمده در اردوگاه آوارگان فلسطینی در صیدا ابراز خرسندی کرد.
شیخ حسام العیلانی از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان از امنیت کنونی به وجود آمده در اردوگاه فلسطینیان عین الحلوه در صیدا ابراز خرسندی کرد و گفت: نیروهای مشترک فلسطینی حق دارند برای محافظت از امنیت و ثبات اردوگاه در اماکن مختلف حضور یابند. 

وی افزود: از گروه های فلسطینی می خواهیم مسؤولیت خود را به خوبی انجام داده و نسبت به مبارزه با گروه های تندرو و  افراطی غفلت نکنند.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: امنیت اردوگاه عین الحلوه به معنای امنیت صیدا به عنوان پایتخت مقاومت است. ما نمی خواهیم بار دیگر بهای کم کاری گروه های فلسطینی را پرداخت کنیم.

اردوگاه عین الحلوه در صیدای لبنان مهمترین اردوگاه فلسطینیان به شمار می آید که همواره صحنه درگیری مسلحانه و خونین گروه های تروریستی با نیروهای امنیتی لبنان و نیروهای فلسطینی است.

بازدید رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت از جمعیت قولنا و العمل

شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بازدید از جمعیت قولنا و العمل لبنان که ریاست آن را شیخ احمد القطان برعهده دارد، از نقش این جمعیت در حمایت از مقاومت اسلامی و تأکید بر وحدت اسلامی تقدیر کرد.

وی گفت: توطئه بسیار بزرگی علیه امت به راه افتاده که می خواهد مسلمانان با سلاح خود به کشتار یکدیگر بپردازند. این مساله هم اکنون در برخی کشورهای اسلامی نمایان است اما با وجود مجاهدت های مجاهدان به پیروزی خواهیم رسید.

این عالم لبنانی از سنگ اندازی برخی جریان ها در راه تصویب قانون جدید انتخابات انتقاد کرد و ادامه داد: برخی گروه های سیاسی تنها به مصالح خود می اندیشند و این مساله همه دستاوردهای لبنان را در معرض خطر قرار می دهد./980/ب902/د

ارسال نظرات