۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۹۶۸۴۶
از سوی جمعیت های اهل تسنن؛

مراسم همبستگی با زندانیان فلسطینی در بیروت برگزار شد

مراسم همبستگی با زندانیان فلسطینی از سوی جمعیت های اهل تسنن در بیروت برگزار شد.
علمای اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم همبستگی با زندانیان فلسطینی اعتصاب کننده در زندان های صهیونیستی از سوی جمعیت توحید اسلامی، شورای اهل تسنن یاری مقاومت، جنبش اصلاح و وحدت و جنبش امت در ساختمان جنبش امت در بیروت برگزار شد.

علمای اهل تسنن در این مراسم بر لزوم حمایت همگانی از انقلاب معده های خالی زندانیان فلسطینی تأکید کرده و با اشاره اینکه اعتصاب غذا سبب هراس رژیم صهیونیستی شده است، اظهار داشتند: این اقدام زندانیان نقطه روشنی در تاریخ جهاد فلسطین به شمار می آید. زخم خونین در بیت المقدس و فلسطین بر مسلمان واجب کرده است که به حمایت از مساله فلسطین و محکومیت جنایت های صهیونیستی بپردازند.

آنان اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی را نوعی از جهاد خوانده و تصریح کردند: گروه های فلسطینی باید در راه جهاد و مقاومت تا پیروزی و آزادی فلسطین ثابت قدم بمانند. اوضاع زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی به شدت وخیم است و از زمان بازداشت غیرقانونی تاکنون با لحظات سخت و  دردناکی روبرو بوده و حقوق آنان مورد تجاوز قرار می گیرد.

علمای اهل تسنن لبنان نسبت به وضع بانوان زندانی و اقدامات غیراخلاقی زندانبانان ابراز نگرانی کرده و ادامه دادند: توجیه های امنیتی دشمن صهیونیستی در زندان ها به  هیچ وجه قانونی نیست و با این اقدامات می خواهند اسیران فلسطینی را به  ذلت و خواری بنشانند.

آنان همچنین دولت های عربی و اسلامی را به تجدیدنظر در روابط با دشمن صهیونیستی فراخوانده و تأکید کردند که ادامه روابط با رژیم سبب گستاخ تر شدن دشمن می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات