۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۹۶۸۵۸
علمای بحرین:

برخی حاکمان عرب در جوی کثافت دشمنان شنا می‎کنند

علمای بحرین از میزبانی آل خلیفه از هیأت صهیونیستی به شدت انتقاد و از اقدامات آل خلیفه اعلام برائت کردند.
علمای شیعه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای شیعه بحرین با صدور پیامی از دولت این کشور به دلیل میزبانی هیأتی صهیونیستی به شدت انتقاد کردند.

در این پیام آمده است: در حالی که خون فاطمه حجیجی بانوی عرب و مسلمان فلسطینی خشک نشده است و زندانیان آزاده ما در زندان های صهیونیستی چشم انتظار حمایت از جنگ سخت آنان به نیابت از امت اسلامی هستند، برخی از نظام های عربی و اسلامی با خوشامدگویی فراوان از قاتلان فرزندانشان استقبال می کنند.

علمای بحرین افزودند: آنها بدون ذره ای شرم و حیا و شرف و عروبیت و اسلام گرایی به این اقدام می پردازند. از این نظام ها که از اراده ملت ها به دور هستند و در جوی لجن و کثافت دشمنان امت و اشغالگران سرزمین و انسان و ثروت ها شنا می کنند، چه انتظاری می رود؟

آنان خاطرنشان ساختند: نظام بحرین با استقبال از هیأت صهیونیستی جنایتکار بر دوری کامل از ملت بحرین و مسائل اصلی آن که مساله فلسطین و مقدسات اشغال شده در رأس آنها قرار دارد، تأکید کرده است. صهیونیست ها بزرگترین دشمن مسلمانان و انسانیت و صلح به شمار می آیند.

علمای بحرین تأکید کردند که ما از اقدامات نظام و همه عملکرد آن تبرئه می جوییم زیرا از مشروعیت ملی به دور بوده و با آموزه های دین اسلام مغایرت دارد. این نظام نماینده بحرین درخشان و ملت آزاده و قهرمان نیست.

گفتنی است دولت بحرین قرار است روز پنجشنبه از یک هیات صهیونیستی برای شرکت در نشستهای کنگره فدراسیون بین المللی فوتبال میزبانی کند./980/ب902/د

ارسال نظرات