۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۹۶۹۷۴
در مدرسه علمیه کوثر قزوین برگزار شد؛

کارگاه یک روزه پیشگیری از مفاسد اخلاقی جوانان از دیدگاه جامعه مهدوی

کارگاه یک روزه پیشگیری از مفاسد اخلاقی جوانان از دیدگاه جامعه مهدوی و همچنین در کنار آن چهارمین همایش مهدویت با محوریت سبک زندگی مهدوی در مدرسه علمیه کوثر قزوین برگزار شد.
سبک زندگی مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا  در قزوین، کارگاه یک روزه پیشگیری از مفاسد اخلاقی جوانان از دیدگاه جامعه مهدوی و همچنین در کنار آن چهارمین همایش مهدویت با محوریت سبک زندگی مهدوی، در مدرسه علمیه کوثر برگزار شد،‌ که ۲۴ نفر از طلبه‌های این مدرسه علمیه در این کارگاه که با حضور حجت الاسلام حسن ملایی کارشناس مرکز تخصصی مهدویت قم به عنوان استاد برگزار شد،‌شرکت داشتند.

در این کارگاه یک روزه سبک زندگی مهدوی و زندگی منتظرانه در قالب هسته های پژوهشی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

ساره شیخی، معاون پژوهشی مدرسه علمیه کوثر با اشاره به هدف برگزاری این کارگاه تخصصی گفت: ایجاد سبک زندگی سالم و مهدوی و ارایه نتایج برآمده از کارگاه به جامعه از جمله اهداف برگزاری این کارگاه بود.

وی در ادامه با بیان اینکه این کارگاه‌ها تربیت نیروهای ماهر را به دنبال خواهد داشت، ابراز کرد: برگزاری این کارگاه‌ها زمینه تربیت نیروهای ماهر در زمینه سبک زندگی مهدوی را فراهم می‌آورد و طلبه‌های شرکت کننده در این کارگاه در کانون مهدویت مدرسه به فعالیت خواهند پرداخت، همچنین از آنها به عنوان مبلغ در جامعه، نهادهای تبلیغی و مساجد نیز استفاده خواهد شد.

در کنار این کارگاه چهارمین همایش مهدویت نیز برگزار شد، که ارائه سخنرانی در راستای سبک زندگی مهدوی و تبیین مفهوم انتظار،‌ مدیحه سرایی و تقدیر از برگزیدگان فراخوان مقاله،‌ برندگان مسابقه کتابخوانی و فعالان پژوهش از برنامه‌های این همایش بود./955/203/ب2

ارسال نظرات