۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۹۷۲۳۰
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

پایه و اساس نظام بر اساس رأی مردم استوار است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که پایه و اساس جمهوری اسلامی بر اساس رأی و نظر مردم استوار است، گفت: حضور در انتخابات عمل به تکلیف شرعی، قانونی و ملی است.
آل هاشم

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم افتتاح سینما سرباز ارتش در تبریز، با تأکید بر اهمیت حضور آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: انتخابات صحنه بروز و ظهور اراده ملی است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تعطیلی انتخابات در نظام اسلامی ایران و یا حضور کمرنگ مردم در صحنه سیاسی بوده ‌اند، خاطرنشان کرد برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم، امنیت ملی را ارتقا می بخشد و پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب در عرصه های بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران بیش از هر زمانی نیازمند حضور در صحنه ملت برای مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی است، تصریح کرد: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند، این‌گونه القاء کنند که مردم از نظام اسلامی ناامید شده و هیچ‌گاه به انقلاب اعتماد ندارند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که برگزاری سالانه حداقل یک انتخابات در کشور خط بطلانی بر توطئه‌چینی استکبار جهانی بوده است، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از مهم‌ترین نمادهای مردم سالاری دینی به شمار می‌رود، بنابر این همگان بایستی همدیگر را برای حضور در این صحنه سیاسی دعوت کنیم.

وی با اشاره به این‌که پایه و اساس جمهوری اسلامی بر اساس رأی و نظر مردم استوار است، افزود: مشارکت مردم در انتخابات بدان معناست که این نظام مردمی بوده و هیچ‌گاه توطئه نفوذ دشمن محقق نخواهد شد، در حقیقت حضور در انتخابات عمل به تکلیف شرعی، قانونی و ملی است که باید به قصد قرب الی الله صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم حضور در انتخابات 29 اردیبهشت را تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام و شهدا و همچنین لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور حداکثری بایستی توأم با انتخاب اصلح و آگاهانه باشد، به عبارت دیگر انتخاب مهمترین شاخص در تعیین مسیر تعالی و توسعه در نظام شناخته می شود.

وی مدیریت، کفایت، شجاعت، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، ایستادگی در برابر نظام سلطه، حرکت در مسیر انقلاب، حفظ عزت و اقتدار کشور، مؤمن به اهداف و آرمان های انقلاب را از جمله معیارهای رییس جمهور اصلح در نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: سرنوشت چهار سال آینده کشور وابسته به آرای ملت است، بنابر این بایستی نهایت دقت در این زمینه صورت گیرد./935/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات