۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۹۷۲۶۷

تشكر آیت الله نورمفیدی از رهبر معظم انقلاب

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتشار نامه ای از بذل عنایت مقام معظم رهبری نسبت به حادثه دلخراش معدن گلستان تشكر و سپاسگزاري كرد.
معدنکار

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی،  نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتشار نامه ای از بذل عنایت مقام معظم رهبری نسبت به حادثه دلخراش معدن گلستان تشكر و سپاسگزاري كرد.

متن نامه به این شرح است:

                              بسمه‌تعالي

محضر مبارك رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مدظله‌العالي

بعد السلام و التحيه
از بذل عنايت و پيام تسليتي كه بمناسبت حادثه بسيار دلخراش معدن گلستان ارسال و موجب تسكين قلوب خانواده‌هاي جانباختگان گرديد صميمانه تشكر و سپاسگزاري مي‌كنم و نيز حضور نماينده ويژه حضرتعالي كه از نزديك در جريان امور قرار گرفت و با مصيبت‌ديدگان همدردي نمود و مردم رنج ديده و درد كشيده بصورتي ملموس لطف و عنايت حضرتعالي را احساس نمودند مرحمي بر زخم دلها نهاد كه اميدواريم شفابخش قلوب باشد.
ضمناً بعرض مي‌رسانم طبق گزارش مسئولين، با تلاش مستمر و شبانه‌روزي متخصصان و معدن‌چيان تا كنون اجساد 43 نفر از عزيزان جان‌باخته به بيرون منتقل و انشاء‌الله باقيمانده‌اي نباشد. انتظار همه اين است كه به بازماندگان اين عزيزان كه اكثر قريب باتفاق آنان از اقشار مستضعف بودند بصورت ويژه رسيدگي و دلجويي شود.
طول عمر و عزت روزافزون حضرتعالي را از خداوند متعال مسئلت دارم.


              دعاگو – سيد كاظم نورمفيدي/۹۱۷/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات