۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۹۷۴۵۱
امام جمعه موقت خرم آباد:

حضور مردم و تبعیت از رهبری خنثی کننده توطئه دشمنان است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی در جامعه و ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور گفت: حضور مردم و تبعیت از رهبری و پایبندی دولتمردان به قانون، خنثی کننده توطئه دشمنان است.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد امام زمان(عج) گفت: ما به عنوان منتظران امام زمان(عج) باید بر اساس روایات  اعمال منتظران را به جا بیاوریم.

وی با بیان ویژگی منتظران افزود: امام زمان به منتظران صالح نیاز دارد، با کسب تقوا باید تلاش کنیم از منتظران صالح امام زمان(عج) باشیم.

امام جمعه موقت خرم آباد از مهدویت به عنوان مهم ترین انرژی فوق هسته ای در دست شیعه یاد کرد که دارای قدرتی فوق هسته ای است و خاطرنشان کرد: قدرت می تواند رهایی بخش همه ملت ها از گرفتاری ها و زمینه ساز ایجاد وحدت بین مستضعفان باشد.

رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلامی است

وی در ادامه با اشاره به سالگرد موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس بیان کرد: رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلامی و مسلمانان است و علیه امت اسلامی اهدافی دارد که با وجود رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم این توطئه ها نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام متقی نیا ایجاد ناامنی در کشور را از اهداف رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: با حفظ وحدت، همدلی و در سایه بصیرت باید جلوی اهداف شوم دشمنان گرفته شود.

وی با اشاره به سخنرانی برخی کاندیداها خاطرنشان کرد: سخنان برخی در تریبونها دشمن را امیدوار می کند و این خلاف خواسته مردم است.

حضور مردم در انتخابات پشتوانه نظام است

امام جمعه موقت خرم آباد انتخابات را مظهر حماسه سیاسی ملت عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات پشتوانه نظام است.

وی با اشاره به وجود فشار تحریمها و مشکلات اقتصادی در جامعه بیان داشت: هدف دشمن در این راستا ناامید کردن مردم از آینده کشور و ایجاد بدبینی است.

حجت الاسلام متقی نیا افزود: راه مقابله با این اهداف پایبندی به قانون و پرهیز از هر گونه اقدام غیر قانونی توسط عوامل اجرایی کشور است./945۹/۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات