۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۵۱۳

امام جمعه مسجد زینبیه استانبول با نماینده خبرگان رهبری دیدار کرد

امام جمعه مسجد زینبیه استانبول با حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شیخ صلاح الدین اوزگوندوز امام جمعه مسجد زینبیه استانبول با حضور در محل اقامت حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در شهر ایغدیر ترکیه ضمن خوش‌آمدگویی به امام جمعه مراغه به تشریح وضعیت و برنامه‌های دینی شیعیان کشور ترکیه پرداخت.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری همچنین عصر امروز در نماز جمعه شیعیان ایغدیر حضور یافت و سپس در ویژه برنامه گرامیداشت نیمه‌ شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) حاضر شد. این مراسم نیز با حضور شیخ صلاح الدین اوزگوندوز امام جمعه زینبیه استانبول همراه بود.

شیخ صلاح الدین اوزگوندوز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضور حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی اظهار داشت: وجه مشترک ما و مردم جمهوری اسلامی ایران مذهب تشیع است و اگر از زمین و زمان بلا نازل شود باز هم نمی تواند وحدت شیعیان ایران و ترکیه را از بین ببرد.

بنابر این گزارش، در این مراسم که در تالار آلیانس ایغدیر برگزار شد؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، نماینده جامعه الصطفی العالمیه، سرکنسول و رایزن فرهنگی ایران در ارزروم، نماینده مجمع جهانی اهل بیت، جمعی از علما و روحانیان ترکیه و همچنین هزاران نفر از شیعیان ایغدیر حضور داشتند./935/ب۱۰۲/د

 

ارسال نظرات