۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۹۷۵۷۰

عملیات محافظت از زائران نیمه شعبان در کربلا با موفقیت به پایان رسید

عملیات محافظت از زائران نیمه شعبان که برای حضور در جشن میلاد امام زمان (عج) به کربلا سفر کرده بودند با موفقیت به پایان رسید.
الحشد الشعبی بسیج مردمی عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «قیس خلف المحمداوی»، فرمانده عملیات «الفرات الاوسط» که وظیفه محافظت از مناطق مرکزی عراق را بر عهده دارد، در نشستی خبری گفت: برنامه تامین امنیت زائران در مراسم نیمه شعبان بدون هیچ گونه مشکلی و با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: باتوجه به هماهنگی خوبی که با مسؤولان امنیتی استان موصل صورت گرفته است، صحرای کربلا در چند روز گذشته شاهد هیچ گونه عملیات تروریستی نبوده است و هواپیماهای نیروهای هوایی در ایام نیمه شعبان به مدت سه شبانه روز به طور 24ساعت وظیفه پاسداری از این منطقه را برعهده داشتند.

عقیل الطریحی استاندار کربلا نیز در این باره به خبرنگاران بیان داشت: وزارت اقتصاد بیش از 4میلیارد دینار عراقی را برای محافظت از کربلا در ایام نیمه شعبان اختصاص داده بود.

احمد الاسدی سخنگوی بسیج مردمی عراق نیز اظهار داشت: نیروهای بسیج مردمی که وظیفه حفاظت از غرب و شرق استان کربلا را برعهده داشتند، موفق شدند عملیات خود را با موفقیت به پایان برسانند.

وی افزود: بسیج مردمی همچنین در خدمات درمانی و ارسال آمبولانس برای درمان زائران مشارکت داشتند.

الاسدی از آستان‎های مقدس حسینی و عباسی و فرمانده عملیات الفرات الاوسط برای حمایت لجستیکی از اعضای بسیج مردمی تقدیر و تشکر کرد./994/ ۹۰۳/ع

ارسال نظرات