۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۹۷۶۴۹
دادستان ویژه روحانیت قزوین:

جامعه روحانیت امروز پرچمدار نظام است

دادستان ویژه روحانیت قزوین، استقلال و اقتدار نظام را برآمده از ایمان ملت و روحانیت دانست و گفت: امروز جامعه روحانیت پرچمدار نظام است، حضور پویا و با صلابت این قشر هوشیار و آگاه در عرصه‌های مختلف، موجب تقویت جایگاه نظام و پیشرفت کشور شده است.
حجت الاسلام زمانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عبدالله زمانی دادستان ویژه روحانیت استان قزوین امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین با اشاره به جایگاه ارزشمند روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: استقامت، شجاعت و پایمردی از فضائل اخلاقی است که ثمره ایمان به خدای متعال است.

وی در ادامه افزود: همراه با امام و رهبری بودن از فضائل اخلاقی است و اگر هر جا روحانیت حضور دارد، استقلال کشور تضمین می‌شود به دلیل آن است که نخستین درس در مدرسه روحانیت، درس ایمان به خدا است.

دادستان ویژه روحانیت قزوین، استقلال و اقتدار نظام را برآمده از ایمان ملت و روحانیت دانست و تصریح کرد: امروز جامعه روحانیت پرچمدار نظام است، حضور پویا و با صلابت این قشر هوشیار و آگاه در عرصه‌های مختلف، موجب تقویت جایگاه نظام و پیشرفت کشور شده است.

حجت الاسلام زمانی با بیان این که روحانیت آگاه در دفاع از آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای درنگ نکرده است، ابراز کرد: روحانیت همیشه خود را خادم انقلاب و مردم دانسته و همواره در مسیر راه پاسداری از انقلاب و آرمان‌های آن حرکت کرده است.

دادستان ویژه روحانیت قزوین با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خاطرنشان کرد: امروز کشورهای بزرگ، اذعان دارند که در مسائل منطقه بدون نقش‌آفرینی ایران نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و این نشان‌دهنده قدرتی است که ملت ایران در سایه  آرمان‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به دست آورده است.

وی در پایان گفت: امروز در عرصه فضای مجازی و ماهواره‌ها٬ دشمنان نظام بسيج شده‌اند که ستون اصلی خيمه نظام یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهند، اما موفق نمی‌شوند و دليل آن پيشگامی روحانیت در عرصه جهاد و شهادت است./873/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات