۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۹۷۷۳۷
میرسلیم:

غرب زدگی حلال مشکلات کشور نیست/ نیازمند دولت انقلابی هستیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصور نادرست غرب زدگی حل مشکلات کشور را در کمک گرفتن از بیگانگان و کدخدایان جست و جو می کند در حالی که تکیه بر جوانان و روحیه انقلابی حلال مشکلات خواهد بود.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید مصطفی میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز در جمع مردم اهواز با بیان اینکه دولت کنونی از یک بینش ویژه نسبت به رهبرمعظم انقلاب و انقلاب و نظام اسلامی برخوردار است، ابراز داشت: در این بینش برای اداره کردن کشور یک تفکر وجود دارد که می گوید ما به تنهایی قادر به اداره کردن خود نبوده و فاقد توان مدیریتی هستیم از این رو برای حل مشکلات از بیگانگان و کدخدایان جهان کمک بگیریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برجام افزود: دولت می پنداشت که مذاکره با آمریکایی‌ها راه پایان دادن به تحریم ‌ها است اما پس از دو سال مذاکره و امضای یک متن پر ابهامی که در آن نکته ای در مورد برداشته شدن تحریم‌ ها نوشته نشده و تنها به تعلیق آنها اشاره می کند، حاصل شد و مشکلات کماکان پابرجا باقی است.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: تنها رهاورد برجام آن است که به جهانیان نشان داد ایرانی ‌ها به هیچ وجه دنبال سلاح ‌های هسته‌ای نیستند و در این باره مورد ظلم واقع شده‌اند.

میرسلیم بیان داشت: عده ای که گمان می کنند برجام مشکلات و معضلات را حل کرده است، درگیر کار و مشکلات نیستند و ما در عمل و اجرا ندیدیم که معضلی از ملت ایران برطرف شود حال آنکه تنها مسأله فروش بیشتر نفت حل شده که پول آن هم برگردانده نشد.

وی با بیان اینکه ورود کالاهای خارجی تولید داخلی کشور را متوقف کرده است، اظهار داشت: اروپایی ها به ایران به دیده یک بازار برای کالاهای خود می نگرند اما با توجه به اینکه توان کشور در تولید محصول با کیفیت بالا است؛ از این رو برای خروج از مشکلات و بحران ‌ها باید از فرزندان ایران بهره ببریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ یونسکو از  سو دولت گفت: دشمن با چنین قراردادهایی تبعیت ما از خود را خواهان است اما ملت ایران اگر به دنبال چنین قراردادهایی بود انقلاب اسلامی را ترتیب نمی داد؛ از این‌رو باید دولت انقلابی معتقد به ارزش های انقلابی و پیرو تأکیدات رهبرمعظم انقلاب سرکار آید.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکل ریزگردها جنبه فنی و اشتباه مهندسی است، عنوان کرد: اگر از سال ۹۲ تا به امروز اقداماتی صورت می گرفت هم اکنون مشکلات داخلی ریزگردها برطرف شده بود و درباره منشأ خارجی با کشورهای همسایه صحبت کرده و آنها را از سدسازی منع می کردیم.

میرسلیم اظهار داشت: دولت، ایران را قبول نداشته و اعتقادی به انقلاب ندارد و تنها مذاکره با آمریکا را خواهان است و این همان غرب زدگی محسوب می شود که در اثر آن و در پی ناتوانی از حل مشکلات درونی، فتنه گران را عزیز می خوانند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات