۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۹۷۹۸۴
در ھمایش بقیه اللہ در پاکستان مطرح شد؛

گفتار و کردار آل سعود نشانگر دشمنی با ملت ھای مسلمان است

ھمایش «بقیه اللہ الاعظم عج» در پاکستان صحنه انتقاد از عملکرد افراطی آل سعود شد.
ھمایش بقیه اللہ پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، ھمایش«بقیه اللہ الاعظم عج» با کوشش بخش خواھران مجلس وحدت مسلمین گلگت و با شرکت علما، اندیشمندان زن و اقشار مختلف در مدرسه ولیعصر گلگت پاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید راحت حسین الحسینی، خطیب جمعه مسجد جامع گلگت پاکستان، در سخنانی میلاد منجی عالم بشریت را به عاشقان آن حضرت (عج) تبریک گفت و ابراز داشت: پاکستان را به نام اسلام تاسیس کردند از این رو حفاظت از ساختار کشور وظیفه همه مردم این کشور است.

وی صداقت و راست گوئی را یکی از ویژگی ھای بارز دولتمردان مسلمان دانست و تاکید کرد: متاسفانه دورغ و فریب مردم، عادت دولتمردان پاکستان شدہ است.

خانم سلیمه، عضو مجلس قانونگذاری پاکستان در سخنان خود فعالیت ھای مجلس وحدت مسلمین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تصور منجی یک تصور جھانی و متعلق به تمام ادیان است، از این رو ما خود را برای استقبال از منجی آمادہ می‌کنیم.

خانم سائرہ ابراھیم، مسئول ھماھنگی بخش زنان مجلس وحدت مسلمین در گلگت پاکستان، یاوه‌گویی مقام عربستانی در خصوص جنگ با امام مھدی (عج) را مضحکه خواند و افزود: گفتار و کردار سران عربستان و آل سعود نشانگر دشمنی با ملت ھای مسلمان است.

وی جھان اسلام به ویژہ علمای اسلام را به بیداری فراخواند و گفت: آل سعود و دیگر حاکمان ظالم سرزمین ھای اسلامی، صلاحیت حکومت بر ملت ھای مسلمان را ندارند. /۹۸۸/ ۹۰۳/ع

اشھد نقوی
ارسال نظرات